dlientjuh schreef:morgen ben ik nog vrij
dan 2x ah en dan onstlag!!!
wiehoeeee
cool

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:morgen ben ik nog vrij
dan 2x ah en dan onstlag!!!
wiehoeeee
mieske schreef:Mijn moeder was altijd nog wakker als ik weg ging..
Kwam ik om half 5 thuis, lag zij nog te lezen in bedknabbelgirl schreef:ah gossie das lief
ik moet mijne altijd wakkermaken en thuisgebracht worden door een betrouwbaar, vooraf uitkekozen, persoon. Anders wordt ik met de auto opgehaald
knabbelgirl schreef:is ook heel gaaf!
het is hard werken, maar ook super leerzaam en je krijgt er zoveel voor terug
Leunn schreef:echt om op te vreten gewoon. kan niet wachten om zelf koters te hebben
lotteluvah schreef:Ik heb echt zo'n zin om weer heerlijk te rijden.
Pony lekker in set te hijsen en de heerlijk mislukte dressuurkakker te gaan spelen
Hmmpf, wat een gedachten
lotteluvah schreef:Mijn moeder is echt heel streng. Niet normaal
Roma_4ever schreef:Is wel mooie lengte karin 1,45
ik gok dat sally 1.43 ong is
mieske schreef:Roma_4ever schreef:Is wel mooie lengte karin 1,45
ik gok dat sally 1.43 ong is
Ik gok dat mijn hafje iets van 1.46 is..
Hij is nooit meer officieel opgemeten
_karin_ schreef:Ik had Donja 1.47 geschat, misschien nog wel 1.48. Nouja. Niet dus.Het is in derdaad wel een mooie hoogte.
_karin_ schreef:Ik had Donja 1.47 geschat, misschien nog wel 1.48. Nouja. Niet dus.Het is in derdaad wel een mooie hoogte.
Babsie_Flash schreef:_karin_ schreef:Ik had Donja 1.47 geschat, misschien nog wel 1.48. Nouja. Niet dus.Het is in derdaad wel een mooie hoogte.
Iedereen schat zijn paard hoger in dat hij / zij is... Ik heb ook Sally gezien en ik schat haar net 1.40m, die is echt klein! Wel lief verder hoor
Zelf heb ik zo'n officiële meetstok thuis, wel handig
Kyrseltje schreef:Wentos schreef:*foto
Zo, dit heb ik vandaag allemaal gehad en nog een rijhoofdstel en 2 zadels..
Wajoo, iemand in een gulle bui ofzo?