SmeeJ schreef:Trouwens lekker dier ann.
Vind hem helemaal geweldig

kwam ervandaag achter dat in frikandellen ook varkenstong zit

geen frikadell mer voor mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Trouwens lekker dier ann.
Sanchowtju schreef:Leuke foto's, paardje springt goed
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Trouwens lekker dier ann.
kwam ervandaag achter dat in frikandellen ook varkenstong zit
geen frikadell mer voor mijmaar ze zijn zoo lekker
Anseltje schreef:hartje is (L) of :heartbounce:
Krijg net sms van cait, vianne gaat morgen mee naar kliniek voor fotos van dr peesben zoo benieuwd wat het is..
Anseltje schreef:Sanchowtju schreef:Leuke foto's, paardje springt goed
Kind ik kwam er achter dat jij een vet gav bewerking het gemaakt van Ramona en Rulinde(nieuw spel op CB) en die bewerking staat nu op mn hyves ;D
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:
Kind ik kwam er achter dat jij een vet gav bewerking het gemaakt van Ramona en Rulinde(nieuw spel op CB) en die bewerking staat nu op mn hyves ;D
huh volgensmij ik niet?
JoDy1991 schreef:oww doe k het weer verkeerd
SmeeJ schreef:Ja, best zielig he.
Achja
Anseltje schreef:Sanchowtju schreef:Leuke foto's, paardje springt goed
HAFxGEK schreef:
Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
Girlgamer schreef:Leuke dieren, huis en wei Moon!
princesmax schreef:@ monica leuke fotos, die barry heeft veel weg van onze hond!
xLariss schreef:Moon, wat woon je mooi zeg!
Naomi_Haffie schreef:is dat ene mieisje ook nieuw ?
Sanchowtju schreef:Anseltje schreef:
oh, echt waar, wat leukmaar zo gav was ie niet hoor
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
ahhaha zelfde verhaal als bij amber (check pro)
Leuke foto's anne!! sunny is zoo leuk