Hoe komt 't meid??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe komt 't meid??
Ik leg hier helemaal dubbel
Moet voor "Sound" (muziekvak) inspreken en er muziek onderzetten. Mijn vader heeft het ingesproken, ik kan dat niet hahahah maar ik kan de muziek niet vinden, moet ik .wav bestand
Nu heb ik om 4 uur al iets anders gepland
(niet dat dat iemand iets interesseert maar ik moest het ff kwijt
)

Nathalie83 schreef:6 halsters voor 2 paardjes.. maar misschien binnenkort 6 halsters voor helemaal geen paard.. Ik heb dus echt een k*t dag... want ik raak zeeer waarschijnlijk me verzorgpaardjes kwijt.. loop al heel de ochtend te janken.. k vin t echt zoo erg... is gewoon erg vervelende situatie waar ik precies tussenin sta..![]()
Ik ga nu eerst ff naar me zus.. afleiding zoeken bij me neefje..

zou tijd worden niet?
Nathalie83 schreef:we zetten ze meestal rond 12u buiten op zaterdag en woensdag want dan rijden we eerst, de andere dagen zetten hun of ik ze rond uur of 10 buiten en gaan rond 5 á 6 uur weer naar binnen
ik ben paar weken geleden naar een andere stal met mijn fries gegaan in verband met het niet meer zo goed overweg kunne met de vorige eigenaar en wou der niet weg met ruzie dus ben ik daarvoor maar weg gegaan