[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:35

Oh Nathalie :(:) Hoe komt 't meid?? :oo

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 14:36

Hoezo dat Nathalie?

Ik heb met een catalogus van de Divoza op de mat gekregen :D

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:07

Cool Gail :D Ik leg hier helemaal dubbel _O- Moet voor "Sound" (muziekvak) inspreken en er muziek onderzetten. Mijn vader heeft het ingesproken, ik kan dat niet hahahah maar ik kan de muziek niet vinden, moet ik .wav bestand :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 15:57

klinkt saai :oo :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:19

Ohh ik ben zo ontzettend DOM Ik werd net gebeld dat ik nu moest werken terwijl ik dacht dat ik nu niet hoefde :o Nu heb ik om 4 uur al iets anders gepland }:0 (niet dat dat iemand iets interesseert maar ik moest het ff kwijt :+ )

Nathalie: hoe kan dat?? Heb je onenigheid met de eigenaar gekregen?
Dat is het nadeel van verzorgpaarden, je hebt het gewoon niet voor het zeggen :(:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 16:49

hihi ik heb dat ook wel eens gehad :P

Die huppa site is echt te fout... Ik zie mezelf al gaan in mijn barbie outfit :P

Of een stang en trens hoofdstel kopen en een rokjas en dan in wedstrijd outfit :P

Zie je me al gaan :P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:22

whaa:P

ik had liedewij net gereden en bianca gelongeerd ging goed :p
vanavond even bij de manege kijken bij de spring lessen :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 17:28

gezellie...

Ik heb vandaag ook priveles... Maar met dit weer heb ik eigenlijk helemaal geen zin..

Nouja ik ga kranten lopen het dit prut weer...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 19:25

Heey meiden.

Ik lees echt weer binnenkort bij. Zo druk met school en vanavond examens met Diezel.. Sorry.
Maar wil even reageren op Nathalie.

Nathalie83 schreef:
6 halsters voor 2 paardjes.. maar misschien binnenkort 6 halsters voor helemaal geen paard.. Ik heb dus echt een k*t dag... want ik raak zeeer waarschijnlijk me verzorgpaardjes kwijt.. loop al heel de ochtend te janken.. k vin t echt zoo erg... is gewoon erg vervelende situatie waar ik precies tussenin sta.. ;(

Ik ga nu eerst ff naar me zus.. afleiding zoeken bij me neefje..

Lieverd ik ben zoals de rest ook heel benieuwd hoe dit zomaar kan? Heel veel sterkte :(:)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:03

ohh verslavend die divoza catlogus!
he nathalie meid sterkte joh!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:08

ja heb hem al helemaal doorgespit! Ze hebben leuek nieuwe rijbroeken :D

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:11

ja en die laarzen lijken mij ook wel wat die van divoza zelf! toch mar eens shoppen haha ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:25

hmm... vind ze er een beetje goedkoop uitzien :o

Noujah... ik ga binnenkort toch maar weer eens als een penny door het leven... Aan iedereen verkondigen dat ik zzlicht ben met mij haflinger... En dan haal ik een rokjas bij huppa voor 81 euro. En dan mijn dresuurzadel er op die nu niet past. Een dan haal ik het goedkoopste stang en trens hoofdstel bij de divoza en een hh dressuur stang. Dan ook lange sporen halen (zwanehals of wieltjes?) een Equitheme dekje (MOOOOOOI) en dan gaan met die melige banaan...

Dat zal er echt niet uitzien...

Duh komt doordat ik mijn eurostar witte rijbroek van 200 euro vergeet en mij dresuur hoed van 150 euro...

:P

OMG

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:25

Nou hier het verhaal in vogelvlucht.. dit onderwerp liep trouwens al ver voordat ik daar kwam..

Was daar vanmorgen dikke ruzie... over het feit dat de paarden in de winter niet genoeg buiten komen.. ik heb me er helemaal afzijdig van gehouden (ondanks dat ik het er wel beetje mee eens ben) want ik wil daar graag blijven komen.. Maar nu hebben mijn lesgeefster en nog iemand die daar een paard verzorgt besloten om er mee te stoppen.. Maar levera staat te koop dus er komt dag dat zij weg gaat en Nora kan ik niet alleen beleren, en veulen kan ik ook niet alleen opvoeden (is 'mijn' eerste veulen dus heb daar geen verstand van) en komt bij dat ik graag les wil blijven houden van haar, maar als ik dan wel daar blijf en ergens anders les van haar krijg op ander paard zit ik weer tussen zo'n situatie in.. Als k de centen er voor had kocht ik wel een eigen paardje maar ja.. ik weet het allemaal ff niet meer..

Ben nu net terug van me zus.. heeft me wel goed gedaan.. ben er nog niet uit wat ik doe maar heb wel besloten dat ik het belangrijker vind om met paarden om te kunnen gaan dan op ze te rijden.. dat kan altijd nog wel..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:28

en wat zecht de eigenaar er van dat de paarden weinig buiet staan?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:34

ze vinden het wel meevallen, en 'als het regend is het toch zielig om ze buiten te zetten.. dan hinniken ze naar me dat ze naar binnen willen' maar toen we zeiden dat ze ook hinniken als je op stal komt en dan juist naar buiten willen had ze niks op te zeggen..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:36

ze staan trouwens alleen in de winter binnen.. als het weer beter droog weer is gaan ze weer 24/7 het land op..
nu komen ze gemiddeld 4 á 5 keer perweek aantal uur buiten..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:45

en hoeveel uur is dat dan?

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:49

ik meld mij ook maar weer eens :$ zou tijd worden niet?

Hoi mensen :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:50

we zetten ze meestal rond 12u buiten op zaterdag en woensdag want dan rijden we eerst, de andere dagen zetten hun of ik ze rond uur of 10 buiten en gaan rond 5 á 6 uur weer naar binnen

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:51

Jeetje Nathalie, wat balen zeg!!
Wil ze jou geen les blijven geven op die plek ondanks dat ze daar niet meer komt?
Ik hoop voor je dat het een tijdelijke bui is die even over komt waaien, en het uiteindelijk tot een goed eind komt, het zou wel super vervelend voor je zijn anders!! Sterkte in ieder geval!!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:52

Nathalie83 schreef:
we zetten ze meestal rond 12u buiten op zaterdag en woensdag want dan rijden we eerst, de andere dagen zetten hun of ik ze rond uur of 10 buiten en gaan rond 5 á 6 uur weer naar binnen

Opzich vind ik dat nog best wel veel, die van mij komt er minder uit, vele malen minder in de winter dan he..

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:52

ja inderdaad sterkte :O ik ben paar weken geleden naar een andere stal met mijn fries gegaan in verband met het niet meer zo goed overweg kunne met de vorige eigenaar en wou der niet weg met ruzie dus ben ik daarvoor maar weg gegaan ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:54

ze komt nu al alleen om ons les te geven.. haar eigen paard heeft ze daar jaren geleden al weg gehaald.. ook om die reden.. en ze hebben al vaker gezegt dat ze weg zouden gaan, en toen kwam het idd steeds wel goed.. maar ben bang dat het nu echt gaat gebeuren..

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:57

Tsja ik woon in de randstad, dus ik vind het meevallen qua tijd dat ze buitenstaan..

Maar je kunt daar in principe wel blijven ondanks dat die andere mensen weg zouden gaan?