IceBabY schreef:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IceBabY schreef:
Lous schreef:
Dorien is ook helemaal setjes verslaafd aan het worden sinds we peesjes van janice hebben gekregen. Maar het is net te duur om daar steeds nieuwe van te moeten kopen. Dus doen we het maar met bandages, maar als ik meer geld had zou ik het wel weten hoor
IceBabY schreef:Jah het duurde ff maar ben er dus weer en heb maar 2 paginas gemist:+
Monica_86 schreef:Lous schreef:
link doet nietmoet er een streepje tussen of niet?
Lous schreef:
Das raar, heb er vorig jaar nog iets besteld, bij mij doet ie het ook niet. Hij is niet failliet ofzo, misschien dat de site er gewoon uit ligt
IceBabY schreef:Huh?? ik zat net op nieuwe paginamaja heb er maar 2 gemist toch?
Lous schreef:IceBabY schreef:Huh?? ik zat net op nieuwe paginamaja heb er maar 2 gemist toch?
Geen idee, zou je zelf even moeten kijken
Lous schreef:Okee dan
Monica_86 schreef:Die mintgroen pad vindk ook cool
IceBabY schreef:Lous schreef:Okee dan
Joepie de poepieee
Dorien is ook helemaal setjes verslaafd aan het worden sinds we peesjes van janice hebben gekregen. Maar het is net te duur om daar steeds nieuwe van te moeten kopen. Dus doen we het maar met bandages, maar als ik meer geld had zou ik het wel weten hoor
Jah precies
maar ik vind die pads ook duur hoor...
IceBabY schreef:Monica_86 schreef:Die mintgroen pad vindk ook cool
Ik wou die vorige week halen maar ze hadden m niet.
Monica_86 schreef:nog enge dingen tegen gekomen onderweg
Lous schreef:
Ja idd, daarom kopen wij ze ook bijna allemaal tweedehands, Dorien en ik hebben er eentje nieuw samen gekocht
IceBabY schreef:Monica_86 schreef:nog enge dingen tegen gekomen onderweg
Hihi neegeen enge dingen.
Maar ze was ECHT bang!! Ze heeft ruzie met een jonge en is bang die tegen te komen enzo
Lous schreef:Verschillende bokkers hier, verkopen ook look-a-like anky pads
IceBabY schreef:Hihi neegeen enge dingen.
Maar ze was ECHT bang!! Ze heeft ruzie met een jonge en is bang die tegen te komen enzo
Ja idd, daarom kopen wij ze ook bijna allemaal tweedehands, Dorien en ik hebben er eentje nieuw samen gekocht
ohw haha dacht dat je het over die peesjes had...
blont heh
2e hands vind ik altijd zo link *denk dat ze dan vies/stuk zijn ofzo*
Hoeveel betaal je er gemiddeld voor??
Monica_86 schreef:IceBabY schreef:Hihi neegeen enge dingen.
oh jah...
vervelend, maar goed jij was zo lief om dr op te halen