Zo vanmorgen al lekker fanatiek geweest! Het hele tuig/hoofdstel/zadels ingevet. En de dierenarts is langsgeweest om Assunta te enten, is ze daar ook weer een jaartje vanaf

En als het goed is komen vandaag m'n allstars

knabbelgirl schreef:biancailona schreef:iemand interesse in een meeting in Waalre, huren we een huifkar, maken we een picknickrit door de bossen? Mocht je met je eigen haffie of verzorghaffie erbij mee willen rijden dat is ook mogelijk. Kosten huifkar wordt verdeeld in de groep, lukt wel met korting
voor mij is het te ver
Voor jou is het minder ver dan voor mij..
Kyrseltje schreef:Vandaag heb ik _snoopylover_ gemeet. Was erg gezellig. Hebben buitenrit gemaakt op de paarden die zij rijd. Het was me koud. Heb ;t nu nog steeds beetje koud
Kan me voorstellen dat het koud was!! gelukkig wel gezellig

Roma_4ever schreef:haaaj
Het zou mij gewoon echt niet lukken om naar waalre te komen zou niet weten hoe
openbaar vervoer?
@ Babs: ow nou dan krijgen we dezelfde kleur.. Achja, scheelt dat we zo dicht bij elkaar wonen dat we elkaar wekelijks treffen

Kyrseltje schreef:Babsie_Flash schreef:ALTIJD BIJLEZEN!!!
Oke, dan heb je mooi pech want ik doe het ook niet altijd. Vind het erg overdreven dat je zo reageerd. Het hele topic bestaat niet uit terug lezen hoor. Liever lol zonder bijlezen. Dan bij lezen en dan al weer weg gaan.
Mag ik dan vragen waarom het uberhaupt op pagina 1 staat dat het verplicht is?? Als jij niet bijleest, hoe kun je het andere mensen dan verplichten??
mieske schreef:Ik ben afgelopen dinsdag 27 geworden..
nu voel ik me oud tussen al die jonge meiden
nog gefeliciteerd!
Kyrseltje schreef:Ik snap harstikke goed dat veel mensen geen zin hebben om zo ver te reizen. Het kost veel geld, en het is de vraag of je 't de moeite waard vind, en of het mag van ouders.
Dan moet er niet telkens gezegd worden dat iedereen wil meeten. Je moet er wat voor over hebben.. Ik verknap ook een tank benzine met zo'n meeting, dat heb ik d'r voor over..
Hilde_q schreef:ik ga mee op de huifkar
KAn ik nog even bianca aflossen
Het is denk ik 1 dag
Ik ga ook mee op de huifkar.
Kyrseltje schreef:Omg![]()
Op apeldoorner.com(is zo'n communitysite) zegt zo'n jongen tegen me, Kyrene even sirieus tussen al deze onzinberichtjes door, zou jij me willen paardrijdenKwam niet meer bij

@ Emma: Leuk dat je staat vernoemd..

mieske schreef:aaaaaah ze trekt een hele pluk haren uit me hoofd
Leuk he die kleintjes!