Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Roma_4ever schreef:weten jullie iets af van ontwikkelings geld voor drenthe heb daar morgen discussie over op school maar kan er echt niks over vinden

Anseltje schreef:Roma_4ever schreef:weten jullie iets af van ontwikkelings geld voor drenthe heb daar morgen discussie over op school maar kan er echt niks over vinden
Ik heb er werkelijk nog nooit wat van gehoord
Anseltje schreef:Roma_4ever schreef:weten jullie iets af van ontwikkelings geld voor drenthe heb daar morgen discussie over op school maar kan er echt niks over vinden
Hilde_q schreef:laat eens foto's zien KArin

Monica_86 schreef:AMBER IS KERSTSFEER!
aan zn hoofd zie je al wat ie ervan vindt
En naar buiten
Hij kon nog wel beetje lief kijken
Detailfoto
Toen was meneer het zat...
Ik ga het binnekort ook maar is doen dnek ik
Roma_4ever schreef:was vanmiddag allemaal arrogant volk op de manege
zz springen helemaal vol met veewagens stonden voor de bak en molen geparkeert maar nee aan de kant gaan ze niet hoor stel je voor ze zijn wel stal zoer en eurocomerce nee dan hoef je blijkbaar niet aan de kant stel je voor zeg je kon wel eens moe worden als je een meter verder lopen

Monica_86 schreef:EVERY-ONE!!! Monica_86 @ [ITP] Amber in de Kerstsfeer
_karin_ schreef:Hilde_q schreef:laat eens foto's zien KArin
Ik weet dat het erger kan hoor, maar het is dus niet zo heel lang geleden en te bedenken dat Donja het toen allemaal al wel kon..

_karin_ schreef:Hilde_q schreef:laat eens foto's zien KArin
Ik weet dat het erger kan hoor, maar het is dus niet zo heel lang geleden en te bedenken dat Donja het toen allemaal al wel kon..
_karin_ schreef:Nouja Yvet jullie zijn goed vooruitgegaan toch?
Haha dankje, maar dat is dus een ''before'' foto he
knabbelgirl schreef:
even een onderonsje
Mooi
I need food
tussendoor even met mijn moeder
lief
Kusje
iedereen maakt allemaal van die mooie bontdingen, kan ik exht niet
Hilde_q schreef:knabbelgirl schreef:ze is 14 denken wemaar ja, we weten het niet zeker. En vooral omdat ze overal al gevoelig op is werk ik dan liever even met hengstenketting(ging vandaag wel goed!) en een bitje of een praam
je zou nie zeggen dat ze al 14 is
echt een prachtbeest
Nienke is echt uberlelijk nu,, nu maar hopen dat ze dat niet gehoord heeft
.