knabbelgirl schreef:Jasia schreef:Mooi geschoren Gemma!Leuk dat hartje
Scheren jullie allemaal je haf?
Ik scheer Anneloes niet, Anneloes is nu echt een teddybeertjeheb ik een nieuwe naam gekregen jaas
ik heet Emma

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Jasia schreef:Mooi geschoren Gemma!Leuk dat hartje
Scheren jullie allemaal je haf?
Ik scheer Anneloes niet, Anneloes is nu echt een teddybeertjeheb ik een nieuwe naam gekregen jaas
ik heet Emma
Ticcie schreef:Nou, ik ga maar es de foto's aan mijn buurmeisje gaan tonen en we gaan nog lekker ijs eten met diepvriesfruit! +:+
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Nou, ik ga maar es de foto's aan mijn buurmeisje gaan tonen en we gaan nog lekker ijs eten met diepvriesfruit! +:+
Foto's! Leuk
Naomi_Haffie schreef:ben ik weer !
bij ons thuis in de vrachtwagen zitten ook schotten hoor !;
daar weet ik niet.. maar die paarden staan gewoonlijk allemaal bij elkaar op 1 grote plaat, dus die worden ook gewoon allemaal de trailer ingedingest.
lotteluvah schreef:Wat lief die quotes in je profiel emma
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Wat lief die quotes in je profiel emmaJullie zijn lief
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:ben ik weer !
bij ons thuis in de vrachtwagen zitten ook schotten hoor !;
daar weet ik niet.. maar die paarden staan gewoonlijk allemaal bij elkaar op 1 grote plaat, dus die worden ook gewoon allemaal de trailer ingedingest.
Hee
Ook niet gevaarlijk ofzo
lotteluvah schreef:babs krijg je al een konijnen obsessie?
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:babs krijg je al een konijnen obsessie?
met kerst ja
Naomi_Haffie schreef:wat lijkt jullie van .. http://www.deburght.nl ik ben er 2 jaar geleden geweest.. maar weet niet meer hoe t was, kan me alleen wat heringeren van de slaapplaatsen de plaats. de poetsplek en de buitenrit, en over dat trailer gedoe
knabbelgirl schreef:Naomi_Haffie schreef:wat lijkt jullie van .. http://www.deburght.nl ik ben er 2 jaar geleden geweest.. maar weet niet meer hoe t was, kan me alleen wat heringeren van de slaapplaatsen de plaats. de poetsplek en de buitenrit, en over dat trailer gedoe
ziet er gezellig uit maar ik vind het wel duur
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:met kerst ja
Wat ben jij een vreselijk mens
Babsie_Flash schreef:sorry! Ben melig
Naomi_Haffie schreef:wij hebben hier ook 2 konijnenploffie en bifi, 2 hangoren , mijnes bifi is zwart met witte vlekken, en ploffie van sjonnie is bruin met wit
Naomi_Haffie schreef:alleen vind het zo stom van die trailer,,en tis niet dat je zegt van woow niet veel geld
;
wij hebben hier ook 2 konijnenploffie en bifi, 2 hangoren , mijnes bifi is zwart met witte vlekken, en ploffie van sjonnie is bruin met wit