Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0valerie0o schreef:kekaro schreef:heb je enig idee wat achterbaks is ?
iets open en bloot in een topic zetten is imo alles behalve achterbaks
achterbaks is dat je achter de rug van andere vanalles aant zeggen bent. dat is achterbaks
kekaro schreef:pardon?
ik ga gewoon een filmpje kijken denk dat ik daar alle recht op heb
ben de hele dag met drie kinderen in de weer geweest
gaat er hier in het topic eentje lopen ruziezoeken (ja zo noem ik dat)
sorry ik zit hier voor me ontspanning en omdat ik het leuk vind om foto's en ervaringen te delen met anderen
niet om op en aanmerkingen aan te horen van een of andere snotneus
Zeker heb je recht op een filmpje en onstpanning!
Maar iedereen bokt hier voor de ontspanning.. En zit in het topic omdat ze het gezellig vinden..
Maar mogen de "oude" wel op en aanmerkingen maken maar de "nieuwe" dan niet zeggen wat zij d'r van vinden..?
vind trouwens dat "oude" en "nieuwe" erg vervelend om te zeggen.. maar weet even niet hoe ik het anders moet noemen![]()
met je"dit bedoel ik dus"
dat ik geen zin heb in ellenlange discussies van mensen die hun mening geven, maar niet die van een ander aan willen nemen....
mijn mening is dat je best kunt reageren op berichtjes van een ander
en blijkbaar denk jij daar anders over
reageer dan ook niet zo betweterig als er een keer een opmerking gemaakt word
Val & ik denken er net zo over.. Wij vinden óók dat er gereageerd kan worden op berichtjes van anderen
Maar er word ineens door iedereen gezegd wat hun al maanden dwars zit.. Terwijl als ze dat gelijk gezegd hadden tegen de desbetreffende persoon had diegene daar op kunnen letten en had er niks aan de hand geweest..
het ging (alweer) niet over jou, mijn punt was duidelijk lijkt me
en als het je niet duidelijk is dan kijk je twee pagina's terug, ik vind het er belabberd uitzien hoor, wordt gewoon totaal genegeerd wat ik schrijf
kekaro schreef:mooi dan kan ik nu m'n film gaan kijken anders word het me te laat.
SmeeJ schreef:
Ik ga naar ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerland![]()
Naomi_Haffie schreef:wat ga je daar doeN?
SmeeJ schreef:Paardrijden.
mien opa en oma hadden dus een kennis daar, en die heeft gigantisch veel paarden/pony's dus mag ik helpen met rijden