Als je paard geen papier heeft van het kvth (dus met zn hele stamboom erop) dan kan je niet meer die aan de nationale in den bosch. Wel kan je naar de nationale haflingerdag in Ermelo
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cindyrella schreef:Hoi Heb me hier dacht ik al eens voorgesteld. Maar nu nog maar een keertje!
Mijn naam is Jorien en sinds een dikke 2 maanden de trotse eigenaar van Hafingerruin Casper. Hij is 12 jaar. En ik ben 33 jaar!![]()
Ben elke dag weer ontzettend blij met mijn blonde bink!!
Even paar pica's spammen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zondag een ritje gedaan met een kennisje. Kennisje haar paard was kreupel, dus deed ze een rondje mee op mijn Snoezewoesje Noesje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nog even een vraagje. Casper (zijn originele naam was trouwens Wasper!!) staat ipv in het
haflingerstamboek, ingeschreven bij het appaloosa stamboek. Dat betekend dat ik niet kan meedoen aan haflingerdingen bij de ZeeuwseDagVanHetPaard of bijvoorbeeld de Nationalekeuring in Den Bosch. Ik begreep van een oom van mijn vriend dat het niet meer mogelijk is om hem alsnog in te schrijven in het haflingerstamboek. Klopt dit?? Weten jullie daar iets van??
Stamboom is trouwens helemaal onbekend. Paspoort is pas aangevraagd toen hij al 2 jaar was.
Chip klopt wel, dat heb ik al nagekeken met een chiplezer.
Nens77 schreef:Yvank_ schreef:Nee daarom neem ik ook geen haflinger weer
Ahhh, echt niet ?!
Ben je niet toch verknocht aan het eigenzinnige karakter ?
Of wil je helemaal geen paard meer ?

Yvank_ schreef:Nee daarom neem ik ook geen haflinger weer

wouke schreef:Kan ik me voorstellen maar ik zag nog dat er een halfzusje van Damella te koop was.![]()
Sterkte Yvanka
Spaanse paarden heb ik gehoord dat je goed moet laten voorlichten,
KWPN heb ik ook gehad, zijn ook fijn in de omgang en karakter.
De klik moet er zijn en dat maakt het nog niet eens uit wat het is!
)
. Damella heel heet en sensibel totaal niet zoals veel mensen denken dat een haflinger is. Yvank_ schreef:Nee ik heb 2 haflingers gehad en het waren totaal andere karakter. Sally was liever lui dan moe en zeer eigenwijs. Damella heel heet en sensibel totaal niet zoals veel mensen denken dat een haflinger is.

.Maar heb dan niks om zelf mee te kunnen doen.
Yvank_ schreef:Vandaag even wat foto's in de wei geschoten.. Damella dr kaarsje is wel bijna uit..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als je bedenkt dat ze ooit zo was
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]