Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie83 schreef:pff heb ff niet bijgelezen.. moet echt even wat kwijt..
Zit nogsteeds beetje te shaken achter de pc..
Kwam vanmorgen bij stal voor de les met Athosja toen er een auto raar op de weg stil stond. maar zag iemand rennen dus dacht ach die hoort erbij. ik mijn zadel enz uit de auto gehaald en weer terug gelopen naar de weg (waar athosja haar weiland ook is) loop om de auto heen zijn de staleigenaaresse en nog een vrouw een man aan het reanimeren.. ik schrok eerst maar vroeg toen of er al gebeld was en of ik kon helpen.. was al gebeld en ambu was onderweg. nog mijn jas onder meneer zijn hoofd gelegd en op de weg gaan staan de ambu's opwachten.. Gelukkig kwamen ze al snel.. de broeders namen het beademen over maar hartmasage bleven de 2 dames om de beurt doen.. toen heeft ie nog een schok gehad van zo'n machine en wonderbaarlijk kwam zijn hart zelf weer op gang en nam de ambu hem mee.. maandag kunnen we bellen over hoe het is afgelopen.. maar jeemig.. wat een inpackt heeft zoiets zeg.. stond toen helemaal te shaken op m'n benen..
Inmiddels was ook petra gekomen (m'n instructrise) zij dacht in eerste instantie dat ik met Athosja onder de auto was gekomen met oversteken..
toen nog even een kop koffie gedronken met z'n allen op stal.. nog even Athosja gekriebelt en de nieuwe tinker daar bekeken..
Heel het gebeuren begon om uur of 9 maar heb nu nog de bibbers.. pff..
Sorry voor het lange bericht.. maar moest het echt even kwijt...
ThornForest schreef:Pff...net de schrik van m'n leven gehad! Ik zou naar Akino in de auto en zou Brecht ophalen en reed zo bij de praxis en stond voor het stoplicht op de gewone baan. Naast mij stond nog een auto voor de snelle baan. Ons licht staat op groen dus wij gaan gewoon rijden en gaan we de bocht om en zie ik ineens een fietser voor die auto naast mij heen vliegen die door rood ging dus ik keihard remmen maar was al te laat dus die fietser vliegt zo boven op mijn auto. En een Klap!! Ik dacht echt o-sh*t dus ik de auto aan de kant zetten maar was gelukkig niks met de fietser aan de hand en met mij ook niet maar heb wel schade aan mijn auto maar dat is het ergste niet. Gelukkig hebben we alles goed kunnen regelen maar jeetje was wat dat een klap zeg en stond helemaal te shaken!