Jullie zijn lekker bezig meiden haha!! K vind het een leuk idee nieuw topic met foto, en btje info..
Mn knollie heeft net zooo lekker gelopen, hij is gister bij de tandarts geweest en dat was wel te merken, liep veel losser in zn mond. Hij heeft een zacht gebit zegt de tandarts dus dat ga ik nu maar even googlen, aangezien ik er gister niet bij was en het dus niet kon vragen.
Anoniem
Geplaatst: 24-03-09 16:46
Peelie schreef:
ZEKERS en wat moeten zonder een MELIGE ROSE?
niks!!! hahaha
joopiexx
Geplaatst: 24-03-09 16:47
Heb even terug gekeken, en ik ben hier terecht gekomen op pagina 7..
Dit is niet het eerste haflingertopic waar ik bij zit. Maar er was een waar ik bij zat (al weer een jaar geleden) en daar ben ik weg gepest omdat ze me niet geloofde...
Ik vond het er ook eigenlijk helemaal niet leuk... Ik ben blij dat ik hier zit. Ik vind het hier veel gezelliger
Anoniem
Geplaatst: 24-03-09 16:59
wat geloofden ze niet dan ik zat heeeel vroeger bij het haf topic van Leo_ke....
Hoe krijg je dat voor elkaar? Slagroom is wel lekker
Peelie
Geplaatst: 24-03-09 17:09
VivaLaVida schreef:
wat geloofden ze niet dan ik zat heeeel vroeger bij het haf topic van Leo_ke....
Toen ik samen met mijn zus voor een paard ging kijken moest ik er ook mee gaan springen. Het paard was 1,75 en springgefokt. Beest kon springen als een tierelier maar het was al heel heel heel lang al niet meer met hem gedaan. Toen moest ik er op en springen. Ik ben echt geen held met groote paarden en toen al helemaal niet met springen.
Maar de balken lagen op de grond en hij durft niet dus op een gegeven moment heb ik hem er echt overheen geduwd! en toen ging hij wel. Maar hij ging er zo hoog overheen. Echt ruim over de staanders. Zeker 1.65 a 170. Mijn zus stond er naast en de toenmalige eigenaar. En mijn moeder stond aan de bakrand die schrokken zig allenmaal dood. Ik ook trouwens. Maarja daar is dus uit gekomen dat ik 170 a 180 heb gesprongen met en paard. Maar het was helemaal niet de bedoeling:P
En ik weet het het klinkt sterk, maar het is echt gebeurd. En ze geloofde mij niet... Terwijl en 3 getuigen waren
Peelie
Geplaatst: 24-03-09 17:10
joopiexx schreef:
Peelie schreef:
ik zit onder de slagroom
Hoe krijg je dat voor elkaar? Slagroom is wel lekker
Ik had een chocolande koekje in mijn handen gekregen van mijn zusje en die spuit er zomaar een hele kwak slagroom op
joopiexx
Geplaatst: 24-03-09 17:11
Begrijp niet waarom je over zoiets zou liegen toch?
Achja sommige mensen zoeken overal wat achter, lekker negeren!
AAAHHH lekker he chocolade koekjes met slagroom....