Anseltje schreef:Neeh mooie foto's hoor, vind die van die vlinder& giraffe leuk
deze fotos zijn ook mooi!
Haha die van die giraf

Ik heb ook een van een aap dat je zijn hele tanden ziet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Neeh mooie foto's hoor, vind die van die vlinder& giraffe leuk
deze fotos zijn ook mooi!
Anseltje schreef:bedankt viet
je bent geweldig hilde, dank je
Anseltje schreef:Heb je geen DSRF dan? ik dacht van wel
laat zien
Wentos schreef:Leuke foto's viet!! ook die van je ava
Nou met Wendy gaat het weer lekkerVanmiddag weer hyperventilatie aanval gehad en omdat ik dan bang ben dat er meer aan de hand is toch naar de dokter geweest. Die heeft weer vanalles gecheckt. En idd zuurstofgehalte in m'n bloed was te hoog (dat heeft alles met hyperventilatie te maken) Verder was alles goed.
Nu heb ik een doorverwijzing gekregen voor ademtherapie, zodat ik m'n adem onder controle krijg tijdens zo'n aanval, zodat ik geen zuurstof overschot krijg in m'n bloed..
Wentos schreef:Leuke foto's viet!! ook die van je ava
Nou met Wendy gaat het weer lekkerVanmiddag weer hyperventilatie aanval gehad en omdat ik dan bang ben dat er meer aan de hand is toch naar de dokter geweest. Die heeft weer vanalles gecheckt. En idd zuurstofgehalte in m'n bloed was te hoog (dat heeft alles met hyperventilatie te maken) Verder was alles goed.
Nu heb ik een doorverwijzing gekregen voor ademtherapie, zodat ik m'n adem onder controle krijg tijdens zo'n aanval, zodat ik geen zuurstof overschot krijg in m'n bloed..