Ey, mooi meisje op de brug Super dat ze het zo goed doet!!
@guuuusje, Mooie foto's hoor, maaruh.. is jou bit nou zo groot of lijkt dat zo?
Faringo
Geplaatst: 21-10-10 09:49
Mooie foto Viet met je knappe meid op de brug in je gave vest . Heerlijk om die stoere, leuke en mooie haffies voorvij te zien komen hier. Hier Stormwind nog een keer. Hij heeft trouwens een enorme hekel aan water dus ben hier echt trots op
Anoniem
Geplaatst: 21-10-10 13:24
Nathalie83 schreef:
Ey, mooi meisje op de brug Super dat ze het zo goed doet!!
@guuuusje, Mooie foto's hoor, maaruh.. is jou bit nou zo groot of lijkt dat zo?
Lijkt idd, maar is echt niet zo, ik had hem best stevig vast omdat hij net aangesingeld werd en dat vind hij nooit leuk, net op dat moment zag hij iets volgens mij en trok hij zijn hoofd aan de kant daardoor schoot z'n bit een beetje door z'n mond
amazone77
Geplaatst: 21-10-10 14:06
leuke foto's hier weer!!! viet ik vind jou merrie echt prachtig. doet ze het goed?
Owja trouwens, Die rijfoto is van de aller eerste keer dat ik ermee reed En ondertussen rij ik haar ook met zadel x En ze is lichtjes een sporthaflinger, Zie je nu niet zo goed want ze is zwanger. En er zit ook een beetje arabier in.
horsii
Geplaatst: 21-10-10 18:48
Ik vind tara eeeerrrug leulk, hele mooie merrie. Leuk koppie zit er op verona.
Ehm ze heeft eczeem dus had ze de helft van dr manen afgeschuurd, voorste helft was nog lang dus toen het achterste gedeelte een beetje langer was heb ik het wel recht getrokken ja. Maar heb sinds dien nooit meer een schaar erin gezet.