Dus morgen weer een daggie goed
Die 2 crossfoto's zijn echt leuk! Asra zou denk ik precies zo doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

patricia73 schreef:hoi ik heb de fotos van die groep gemaakt. Eva reed op Windows. Eva is mijn bijrijdster haha. Maar het had mijn dochter wel kunnen zijn hoor haha. De fotos staan op haar camera dus we moeten even op haar wachten ..... groetjes
HaffiePower schreef:Paulusjuh schreef:Heeft iemand enig idee wie er gister bij de dressuurclinic van 13.00 tot 14.00 aan het fotograferen was?
Kijk maar even op mijn website onder paardenevenementen, dan zie je de foto's van mijn echtgenoot (BJ fotografie) en mijn foto's, maar ik moest zelf tussendoor western rijden en heb dus lang zoveel niet van de dressuur clinics.
De foto's zijn echt FANTASTISCH!!!!

vrouwke schreef:Ik vond het alleen jammer dat er zondags geen koffie te krijgen was.
Dat die drink/eet gelegenheid dicht was.
Voor de rest goed georganiseerd!!!!
(daar waar ze ook nog tasjes hadden staan.)

Offline schreef:Ook ik ben geweest en vond het als ik heel eerlijk ben een aanfluiting!
Als ik had geweten dat de Z ring met disco muziek was was ik zeker niet gekomen!
Ik heb bijna 2 uur in de auto gezeten, 20 euro betaald om 1 ZZ-licht proef te mogen starten en heb mijn proef niet eens kunnen rijden door de domme actie van die speakers rond om de Z ring!
Ben naar het secretariaat gegaan en mijn klacht door gegeven en werd gewoon niet serieus genomen.
Werd schaapachtig aangekeken.
Tuurlijk maken mensen fouten maar kom op, als je ziet dat er al zoveel combinaties stil staan in hun proef en " HÈ!!!" Moeten roepen... Waarom is er dan niemand geweest die dacht: goh laat ik de muziek wat zachter doen?
Sorry ben er echt zwaar teleurgesteld in dat mijn dag, mijn haflingerdag waar ik veel zin in had, verpest is!