Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Nelleke_ schreef:Heb je dan geen last dat Janouk niet meer vooruit te branden is en de straaltjes zweet van d'r aflopen?
Ze zweet wel behoorlijk, maar met een wollen zweet deken is ze na een uurtje wel droog.
(of is dat een heel domme vraag
)
Wens hem dan maar veel succes!
Je haflinger oogt groot
hoe groot is hij/zij?
. Alleen stukje bij haar zadel is niet geschoren.
En ik zal je bedankje doorgeven!
https://lh4.googleusercontent.com/-c7C7 ... 6113_n.jpg Deze ging dan ook heel slecht kwa mijn houding omdat ik eerst 2 weigeringen had maargoed dan kan de rest alleen maar meevallen

Storm_ schreef:Ahh wat een leukerd! Dat koppie heeft heel veel weg van die van mij en natuurlijk haar korte coupeZie dat je haar zelf hebt gefokt uit een Star-merrie. Waarom heb je ervoor gekozen om er een hengst uit diezelfde lijn erop te zetten als ik vragen mag?
Susie1992 schreef:Is er trouwens nog iemand op de veulenveiling op de Fohlenhof geweest afgelopen jaar. Ik ga in December weer kijkje nemen. Je weet maar nooit....![]()
Gave foto Storm_ !! Altijd leuk crosstraining op Ermelo.
Die heb er dus maar bij ingegooid..

Echt wat een bloedmooi paard is het ook.
Mn instructeur word ook steeds enthousiaster over ons.. We lessen nu een klein jaar bij hem en in t begin voelde ik met net of ik voor spek en bonen bij hem reed. Maar nu is ie echt heel enthousiast en voel ik me helemaal lekker bij hem in de les..
Ben ook blij dat ik doorgezet heb bij hem, en ben inmiddels ook gestopt bij mijn vaste instructrice. Rijd nu om de week 2x per week bij hem en we gaan als n speer vooruit!