. Als je maar plezier hebt gehad met Storm!Even een fotootje ter illustratie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. als hij maar weer goed op de voetjes staat.

, maar ieder zijn hobby. Leuke fotootjes en een nieuwe leerzame ervaring.
)
Klinkt als ook een ervaring rijker. De Hafjes hier doen het goed!
normaal zit er juist geen rem op. We kwamen langs een leeg maisveldje. Het knaagde echt aan me, ik wou het ZO graag..
Daarna mocht mijn fotografe/fietser ook nog eventjes op angeltje. De foto's zal ik voorlopig nog even niet hebben
aangezien ze het kabeltje van de pc kwijt is... Sandrina schreef:Zo dat was een fijne rit op Angel! En hoe braaf! Soms verbaas je je gewoon over je eigen pony. Dat lees ik althans uit je stukje.
Kunnen je me helpen? Morgen komt de hoefsmid en ik laat elke winter Fralla zonder ijzers om haar hoeven even rust te gunnen (en mijn portemonnee ook) MAAR............... het wordt helemaal niet koud of regenachtig zoals zaterdag, maar mild en droog de volgende week.
ZAL IK HAAR NU TOCH NOG IJZERS GEVEN? evt later in het jaar laten afhalen voor betere grip met blote voeten?
Mijn bedenkingen zijn: Weer ijzers geven:
Wordt het niet te koud voor een koetsritje?
Het blijft nog mild en droog.
Nog geen sneeuw/ijzel verwacht.
Blote voeten:
Scheelt me €60,-
Ik kan ook OHZ naar buiten.
Soms kom je weken de erf niet af als de wegen glad zijn.
Het hoefmechanisme kan zijn werk weer even doen.
HELP!
Faringo schreef:Ik kan helaas niet zonder ijzers dus moet ze er wel onder laten, wel laat ik Storm als hij begin december weer naar de smid moet op sneeuwbeslag zetten, mocht er dan sneeuw komen dan kan ik wel blijven rijden. Is iets duurder, maar de ervaringen die ik ken van anderen zijn wel heel positief. Mijn ervaring is inmiddels dat als het echt ijzig is je ook zonder ijzers niet de weg op kunt.
Het waaide vooral in onze mouwen.
, dan risico neem ik ook niet. De winter blijft toch altijd een beetje behelpen en de dagen beginnen al korter te worden. Ben benieuwd wat we allemaal gaan krijgen deze winter, van mij mag het snel voorbij zijn.
. lach innerlijk helemaal dubbel van het lachen. aankomend weekend staat ook weer helemaal in het teken van de sint en zijn pieten. zaterdag mag ze er naar toe bij de reddingsbrigade en zondag bij papa op het werk. wel leuke tijd maar ook erg vermoeiend. nelleke vind dat helemaal niet erg. als ze maar te eten krijgt. hoop donderdag wel even te kunnen rijden.
.
.
.
.