Peeps, al flink afgevallen en al meer spiertjes ontwikkeld.
Kyra baby
Carliijn
Geplaatst: 24-03-12 21:13
Bails was vandaag een echt sportpaard haha
Wat vonden we het allebei spannend zeg, niet te geloven. ik moest wel even lachen, ik met mijn gekke haflingerbeest tussen de dure paardjes en trailers Echt geweldig ghehe
Helaas wat spanning foutjes en daardoor 3 balkjes maar ze is bij me gebleven en heeft zich er niet uit genaait toen het erop aankwam. En nog belangrijker; we hebben vandaag genoten!
Per inschrijving mocht je aangeven wat je graag omgeroepen wilde hebben en daar had ik uiteraard bijstaan dat bailey een volle haflinger is en dus geen kruising. Heel flauw niet opgelezen, vervolgens kwam er voor een ander joch een heel verhaal over boer worden dus tja Ene oor in en andere uit dan maar. Paps was zo nerveus dat hij vergat foto's te maken dus ik hoop dat de fotograve daar nog wat leuke plaatjes heeft geschoten.
We waren uiteindelijk 12e van nederland in de klasse M springen cat. c
Peeps ziet er goed uit hoor! Maar kyra is niet echt een baby meer te noemen hoor, wat een joekel!
lisannne_
Geplaatst: 24-03-12 21:38
lieve foto's van bailey, en idd wat is ie klein! vond winston al klein met zn 1,43 ben trouwens nu wel benieuwd naar foto's van bailey onder het zadel!
Voor mij is kyra nog mn baby paardje haha. Ook al wordt ze vrijdag 1 jaar en is ze een beetje groot!
_Bitje_
Geplaatst: 24-03-12 21:59
zal zo even bijlezen ! beau vandaag
pfoeh... wat verharen ze weer, dacht dat beau dit jaar niet veel zou gaan verharen met zo'n kort vachtje.. viel dat even tegen en let ook maar niet op mijn welbekende puinzooi
Leuke foto van bailey! en wat is ze klein Peeps ook weer voorbij zien komen met wat meer spiertjes Freestyle met luna, mooi dat het goed ging! Ziet er fijn uit het rijden met winnie! Kyra met zn vriendjes Leuke fotos van nebu, leuke actiefoto ook
_Bitje_
Geplaatst: 24-03-12 22:04
Wendy_Chewie schreef:
Ooh, wat zit Beau al mooi in vacht!
Nee nogsteeds Hij heeft de hele winter zo'n vachtje gehad, en nu komt er toch veel haar uit Geen idee waar ie dat vandaan haalt