Wel grappig om te zien, de een met stang en trens ander met trens. Een met hoedje ander met cap ha ha..
Wel leuk om de haflingers op dat niveau te zien.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brandy0379 schreef:wat vonden jullie van de klasse z?
suffie schreef:Brandy0379 schreef:wat vonden jullie van de klasse z?
Een combinatie die duidelijk toe was aan het Z en ook heel goed wist waarmee ze bezig was en een combinatie die (in mijn ogen) nog niet toe was aan het Z. Veel spanning, oefeningen niet correct uitgevoerd, zoals travers en schouderbinnenwaarts. Dit was overigens op de zaterdag, ik weet niet of er op de andere dagen ook Z combinaties waren?????
suffie schreef:Brandy0379 schreef:wat vonden jullie van de klasse z?
Een combinatie die duidelijk toe was aan het Z en ook heel goed wist waarmee ze bezig was en een combinatie die (in mijn ogen) nog niet toe was aan het Z. Veel spanning, oefeningen niet correct uitgevoerd, zoals travers en schouderbinnenwaarts. Dit was overigens op de zaterdag, ik weet niet of er op de andere dagen ook Z combinaties waren?????
Brandy0379 schreef:bianca hoe kom jij erbij dat aron een martigaal om had ha ha.. die hengst is met een touwtje te houden kun je ja zien die kleine loopt er zelfs mee rond!
Denk dat je de verkeerde voor heb. Willem had een rose dekje met springen. Aron had wit en halve vlechten in. Die hengst wordt echt niet met toebehoren gereden. Zag je toch wel in de proef, enigste die gewoon op een trens reed.
Daarom vroeg ik ook dat meisje cynn had zo n leuke foto gemaakt.