Die pass de deux foto's zijn heel gaaf! oh help... kerstkaartentijd komt er weer aan. Wel leuk kaartje
_KaWi_
Geplaatst: 10-12-11 01:21
Weer heel veel foto's gezien van allemaal knapperds! Vanaf pagina 33 dan maar
@tinekeubels wat een schatje!Echt nog een baby @Chasey geweldige kerst foto's van james! @felinetibor Geschoren Ginger gaat even lekker los. @Sita_ Mooie foto van jullie samen.Succes met het afscheid nemen morgen!! @Tass Aiden met zn fjorden kapsel haha. En lekker op de wei. @Marlis Peeps lekker aan het rennen. Vind haar er goed uitzien! @wendy1987 Shanti lekker aan het lopen.Leuke foto van kayenne haha. Daar word je toch meteen vrolijk van @lovehorses7 Welkom hier!Leuke haf heb je. @arankeng Leuke foto's @Joukje_04 Ook welkom! Wat een knapperd heb je!En die awesome stippendeken is natuurlijk ook geweldig haha @MyKayleigh Schattige foto!Lekker samen hooitjes eten. @wendy1987 Knappe Kayenne. Ze heeft echt een heel leuk koppie! @Naskapower Leuke haf!Lekker geconcentreerd koppie op die eerste foto. @Joukje_04 Die had inderdaad niet zoveel zin om stil te blijven staan haha. @djuulsie Leuke foto's van Soc @Marlis Peeps lekker aan het spelen.Vast heerlijk om te zien dat jullie de juiste keus hebben gemaakt om haar in de HIT te zetten en te zien dat ze het zo goed naar haar zin heeft! @felinetibor Die 2e foto van ginger,geweldig! @horsii Knappe peeps weer! @Maestroox3 Hele mooie foto van jullie samen @Stenzotje Leuke foto's van Stenzo @Viet Wat een knapperd heb je toch onder je kont! Mooie combi en mooie foto! @CoronaLime WAUW! Geweldig mooie foto's van jullie samen. @Kayleigh Tankie Ivar kijkt weer zwoel in de camera .Hij staat altijd zo mooi op de foto's. Die van mij staat te eten of ik denk een mooi plaatje te kunnen schieten maar dan kijkt meneer alweer de andere kant op haha. @Nathalie83 Slimme paardjes die haflingers he! Waarom moeilijk doen als het ook in de drinkbak kan @wendy1987 Shanti die zichzelf even aan het bewonderen is.En als knappe haf mag dat natuurlijk ook he! @Marlis Peeps met der mooie vlechten. Gaat dat goed bij jullie in de HIT?Met die leuke stoeiende vriendjes? Ben nog een beetje aan het twijffellen of ik natif z'n manen ook ga vlechten.Hij doet er vaak allemaal takjes in Maar ben een beetje bang dat er straks dan echt een heel stuk uit zijn manen is als zo'n vriendje een vlecht te pakken heeft @Nessie Kale Wolder. Ik wil hem ook wel helemaal kaal zien! @Naskapower Die eerste foto haha. Echt weer een haflinger, heerlijk. @Joukje_04 Zier er leuk uit die Pas de Deux! @Nathalie83 Leuke kaart. Jullie bij deze ook prettige kerstdagen en een gelukkig 2012 gewenst!
Zo dat was hem even. Als er foutjes inzitten komt dat door het tijdstip haha. Was wat langer bezig dan ik dacht
Farolover
Geplaatst: 10-12-11 11:48
pagina 35 @ Marlis ; Leuke speelfoto's van kyra!! en knappe peeps @ felinetibor ; ginger zit er goed uit zeg! Gaaf dier @ Maestroox3 ; Haha lieve foto! @ Stenzotje ; Wat een lief hoofdje @ Viet ; Taar is pretty ! Wat mooi dat bruine tuig
pagina 36 @ CoronaLime ; Prachtge fotos zijn het! onzettend knappe haf @ Kayleigh_ ; Ivi met z'n lieve hoofdje @ Viet ; Wauw mooie winterfoto! @ xPenny ; Leuke haflinger, setje staat 'm goed! @ Arabiertje* ; Hihi leuke filmpjes! @ Nathalie83 ; wat een manen heeft je haf!
Pagina 37 @ wendy1987 ; Leuk die eerste foto, vinden ze altijd erg intressant @ xDaantjxx ; Knappe haf! @ Marlis ; Peeps sjouwt lekker @ Viet ; Mooie fotos, die 2e is erg schattig! @ Nessie ; Kale wolder, ben benieuwd naar meer fotos @ Naskapower ; Gave foto die eerste ! @ Joukje_04 ; wauw wat een mooi gezicht is dat @ Nathalie83 ; Leuke kerstkaart!!
Weeral allemaal leuke hafjes! Zal vanavond of morgen bijlezen
Anoniem
Geplaatst: 10-12-11 16:56
Lieve foto's van Luna, mooi behang heeft ze inderdaad!
Shanti aan het rijden. Die foto dat ze in de spiegel kijkt is wel heel leuk haha!
Nemo is een leuke Haflinger!
Knappe Peepsie! Ze ziet er echt goed uit!
Tara is echt een knappe Haf ook! Ze heeft een mooie uitstraling!
Kale Wolder, ben benieuwd naar duidelijkere foto's!
Lizette is een mooie Haf!
Leuke pas de deux foto's gezien!
En een leuke kerstkaart! Ik moet ook nog iets in elkaar zetten Hopelijk gaat het nog sneeuwen, vind ik erg leuk voor de foto. Maar daarna mag het ook snel weer weg!
Anoniem
Geplaatst: 10-12-11 16:58
Nou, vanmiddag ook weer bij Ivi geweest en ik heb echt met volle teugen van hem genoten. Zo aanhankelijk dat hij was! Hij was niet bij me weg te slaan, het was dan ook erg moeilijk om een leuke foto te schieten. Uiteindelijk is er nog wel wat uitgekomen Ik vind het echt leuk als hij zo knuffelig doet!
Hier nog in de stal, net na het poetsen Zoals jullie kunnen zien beginnen de manen alweer lekker bij te groeien. Ik heb er alle vertrouwen in dat het met het voorjaar weer goed hangt!
Knappe Ivar! Ik zal zo even in je topic kijken van Alex! Knappe tara gezien, heb je lekker aan het lopen. Kale wolder & gave crossfoto’s, peeps mooi in de vlechtjes & nemo die lekker los gaat En die pas de deux is echt leuk, leuk idee voor een bruiloft Leuke kerstkaart van Luna!
Dankjewel voor alle complimentjes over Sterrie Ze is nu idd heel licht maar ze is al voor de 2e keer geschoren, groeit nu wel weer een beetje aan dus word ze langzaamaan weer wat donkerder. Zo is ze in de zomer, gewoon vosje
Ja veel Haflingers zijn bijna wit na het scheren hè? Toch vind ik dat ook wel iets hebben hoor! Ivi wordt in de zomer ook altijd erg licht vind ik zelf. Het heeft allebei z'n charmes, maar ik neig toch eerder naar die donkere kleur!
Wauw Sterre is mooi! Hihi zo is Jouk ook, al heeft dat lichtere ook wel wat 'bleekscheet' Nu het wat kouder wordt groeit het haar sneller terug, vandaag viel het me op dat ze over haar ruggengraat donkerder wordt en dat langzaam 'uitgroeit' naar beneden, vergelijkbaar met haarverf dat uitgroeit naar beneden ofzo
xDeena_
Geplaatst: 10-12-11 19:20
Leuke haf is joukje zeg, leuk gedaan met de pas de deux! Leuke kerstkaart heb je Nathalie83, met je paardje erop Ivi's manen groeien gelukkig door, ik duim voor je dat ze er weer mooi bij hangen volgend jaar! Sterre is mooi hoor, mooi kleurtje. Ook een leuke foto ♥
Bij deze mijn verzorghaf Daiske nog even, nu heeft ze rust omdat ze kreupel was, we weer mochten rijden, toen is ze uitgegleden en nu weer iets met dr pees of hoef. Deze foto's zijn van 1 maandje geleden ofzo, toen we weer op mochten pakken met rijden en longeren enzo.
Daiske: Yes, klaar met werken mag ik nu een brooooodje. Marit (op bokt DaiskeLover): Nee daiske, je mag niet hierheen
Na het werken, en na het rollen enzo. Pony keek zo lief ♥ Eigenwijze manen
Ze moet echt geschoren worden, want ze zweet nu al behoorlijk na 10 minuutjes licht werk...
Laatst bijgewerkt door xDeena_ op 10-12-11 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt
CoronaLime
Geplaatst: 10-12-11 19:23
Dankje Joukje!
Dit was na de 1e scheerbeurt, nog best donker
Na de 2e scheerbeurt, hier zie je dat haar borst bijna wit is
@Kawi: Tot nu toe gaat het goed met vlechten in de hit. Hoop dat het ook goed blijt gaan..
Knappe ivi en sterre. Verder lees ik volgende keer weer uitgebreid bij. Na 1.5 week vakantie weer mogen werken en morgen ook weer dus ga zo even leren en slapen 6 uur gaat de wekker weer, helaas.
Peeps wordt weer een beetje een spekkie. Terwijl ze toch minimaal 5 keer per weer aan de pessoa loop.
JA. Hoe. doe. je. dat. Jouk tilt haar staart niet op Ik had laatst op zondag wedstrijd en die zaterdag erna weer, maar zaterdagochtend was er niets meer te zien van het feit dat ik 6 dagen ervoor de staart nog uitgebreid had gewassen (ik gebruik Head&Shoulders, Andrélon Blond en schoonmaakazijn (jup, dat werkt!))
marlies405
Geplaatst: 11-12-11 00:17
@ Kayleigh, ik kwijl altijd bij je foto's! Je heb ook een heerlijk fotogeniek model. Doe je ook fotosessie's? @ Coronalime, wat is Sterre toch een prachtige haf! Vind het altijd wel zonde dat die donkere voskleur verdwijnt bij het scheren, maar Sterre ziet d'r zo wel op en top verzorgd uit, ook met haar mooie setjes! @ Marlis, Peeps doet het goed aan de longe, wanneer gaan jullie het weer onder het zadel proberen?
Kanjer aan het werk in het middagzonnetje, in z'n winterjas en ook niet geheel schoon