Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.Hij staat altijd zo mooi op de foto's. Die van mij staat te eten of ik denk een mooi plaatje te kunnen schieten maar dan kijkt meneer alweer de andere kant op haha.
Maar ben een beetje bang dat er straks dan echt een heel stuk uit zijn manen is als zo'n vriendje een vlecht te pakken heeft

Hopelijk gaat het nog sneeuwen, vind ik erg leuk voor de foto. Maar daarna mag het ook snel weer weg!
Ik vind het echt leuk als hij zo knuffelig doet!

Zoals jullie kunnen zien beginnen de manen alweer lekker bij te groeien. Ik heb er alle vertrouwen in dat het met het voorjaar weer goed hangt!

Ze is nu idd heel licht maar ze is al voor de 2e keer geschoren, groeit nu wel weer een beetje aan dus word ze langzaamaan weer wat donkerder.
Ik hou persoonlijk meer van die echte voskleur, dan steken die manen zo mooi af. 
Ivi wordt in de zomer ook altijd erg licht vind ik zelf. Het heeft allebei z'n charmes, maar ik neig toch eerder naar die donkere kleur!

xDeena_ schreef:Sterre is echt mooi, d'r staart vooral ♥
Ik had laatst op zondag wedstrijd en die zaterdag erna weer, maar zaterdagochtend was er niets meer te zien van het feit dat ik 6 dagen ervoor de staart nog uitgebreid had gewassen (ik gebruik Head&Shoulders, Andrélon Blond en schoonmaakazijn (jup, dat werkt!))