dat sterretje is leuk! had winston vorig jaar ook op zn kont. weet niet of ie dit jaar ook weer geschoren word maar hoop t wel.
hilly200
Geplaatst: 25-09-11 22:29
Dankje,ik ben ook erg trots op z'n voorpluk .. Heb ook een heel ritueel voor z'n manen en voorpluk als ik er mee bezig ben,meestal haal ik alleen de klitten eruit als ik hem aan het poetsen ben maar als ik goed bezig ben is het eerst cowboy magic insprayen,dat in laten werken,ontklitten met mn handen,dan voor de grotere klitten de serum van de action daarna weer met mn handen erdoor tot alle klitten er uit zijn,doorkammen,soms nog invlechten. Voorpluk ben ik nog wat voorzichtiger mee, dus daar ben ik echt plukje voor plukje mee bezig . Maar goed het werpt z'n vruchten wel af .
Leuke hafjes weer hierboven,dat sterretje is ook leuk ja! En die waterfoto is ook mooi
Yvanka , knappe bewerkingen... Ik wens jullie nog mooie momenten!
Floor ziet er super uit Laura !!!
Hier al 2 foto's van de shoot, ik krijg al de rest nog binnen! Mara had niet echt zin, het was bloedheet gisteren en ze wilde liever grasjes eten en slapen
Leuke en mooie foto's van Mara En bloempje had ik al gezien in het andere topic, haha.
Kyrtje heeft al een vriendinnetje ja eind van deze week waarschijnlijk 2 nieuwe veulentjes erbij, nog meer vriendinnetjes. Peeps is zo gek als een deur:P
Grappig he . Die waren ooit zwart, maar ze heeft bij de hengstenhouder op zand gestaan altijd en toen is haar neus erg droog geworden en sindsdien heeft ze er roze vlekjes bij . Misschien dat ze van de winter weer zwart worden, anders vind ik het ook goed zo, best schattig .
Leuk voor Kyra! Dan willen we foto's met alle vriendinnetjes
lieskehh
Geplaatst: 26-09-11 10:42
gister wedstrijd gehad met knappe valerio topic komt nog! waren 3e met 186 punten
Ik ben helemaal in de wolken!!! Ik ben gisteren gaan wandelen met Siska, en ik heb voor het eerst weer durven crossen! Ik had een grote angst voor te galoperen buiten op wandeling, door mijn vorige paard. Die als een gek is beginnen bokken.. En ik er toen gekneusde ribben aan over hield.
Het ging echt zo vlotjes! Ze was zo rustig, en als beloning mocht ze dan eens lekker crossen! Oh wat deed dat deugd.