Ja dat wil ik ook proberen.. haha alleen moeten ook nog een uur naar huis rijden en paard dan nog dumpen maar ik ga wel zeuren bij mijn vriend! Want wil het erg graag meemaken!
Voor mij ook de eerste keer! Ik heb al eens eerder een poging tot een (kleine) parade gereden maar toen rende ze de groep uit Dus ik zie het als een herkansing Als we allebij nog energie hebben.
Hoelang moet jij rijden? Wij ca. 1,5 uur. En ik heb zo vermoeden dat ik al vrij vroeg moet starten omdat ik B zonder startkaart rijd. Dat is vaak wel vrij vroeg geloof ik. En jij?
ik(en vriend,kind en paard ) vertrekken ook al vrijdagsmorgen naar het huisje met paardenstalling 5 km van het ermeloterrein.lekker rustig,sávonds nog wandelen op de heide.en uitgerust zaterdags deelnemen aan dressuur ,bestgaand en parade.dit is mijn 2de x ermelo en ik ga er weer van genieten..
zondags de westernclinic en maandag pas naar huis..
een minivakantie dus!
Paulusjuh
Geplaatst: 30-06-11 21:53
S_uus schreef:
Ik zal ook wel vroeg moeten want ik blijf nog even in de B 2 jaar geleden moesten we ook vroegggggggg
Ik heb een vakantieadresje op 20min rijden van Ermelo (toch al beter dan 2 uur rijden ) en ga daar vrijdagavond naar toe en zondagavond weer terug naar huis. Gaat ongetwijfeld weer minstens zo gezellig worden als vorig jaar!
Carliijn
Geplaatst: 01-07-11 11:16
S_uus schreef:
Ik zal ook wel vroeg moeten want ik blijf nog even in de B 2 jaar geleden moesten we ook vroegggggggg
Hier nog een slachtoffer van de vreselijke B tijden
Ik dacht ojeee een maand! Hahaha en ik moet nog zoveel oefenen
Carliijn
Geplaatst: 02-07-11 17:02
M springen startgerechtigd !
Het ging wel prut overigens, oude vereniging dus voelde erg veel druk om te presteren. De planning van het parcours was ook vreselijk slecht! Om kwart voor 11 parcour lopen en om 5 voor 11 moest ik het parcour al in. Slecht losgereden en het parcour verkennen moest echt heel snel. Techniek was compleet weg maar bailey heeft zich nog aardig gered in het basisparcour dus wel weer 2 wp