ik heb VAKANTIE!!!!!

de oudste is nu voor de laatste keer naar school,om 11.15 uur moet ik daar ook naar toe om afscheid te nemen van de juffen van groep 2!
mijn kleine grote vent gaat naar groep 3.
moet zo nog even een cadootje kopen voor de juffen,loop zo wel even marskramer binnen,hebben ze meestal wel leuke dingen.
vanmiddag na het eten naar willem

ik laat de rechter galop even bij wat het is (haha is er niet

horsii@ doe de groeten aan peeps

en wat is het stal geld duur bij jullie pff zo raar dat er zoveel verschil in zit.
en wat een leuke pup heb je.en knap dat ze al goed buiten plast,en ook nog eens door slaapt.

joopie@ik heb mijn vorige paard ook altijd als ik ging longeren met dubbele lijnen gedaan,echt zo fijn,heb dat met willem nog niet geprobeerd

als hij straks bij mij staat zal ik het ook eens gaan proberen.
met pessoa heb ik nog nooit gewerkt,hopelijk lukt het je om dat ding in te stellen,ik vind het er heel ingewikkeld uit zien haha
moyra@ ik heb het wel altijd zelf gedaan,ik weet niet beter,voor het werk en voor dat de kids naar school gaan eerst voeren en buiten zetten,s'avonds na het eten mest ik de stallen uit en zet ze weer binnen,het zit in mijn dagelijks systeem

nu heb ik daar niks meer staan,volgende maand komt willem daar te staan,en ik zal dan best wel weer even moeten wennen denk ik om s'morgens eerder uit mn bedje te komen om te gaan voeren......nu hoef ik hem alleen maar te rijden,de rest word gedaan daar en dat is toch ook wel fijn,alleen staat hij nu 30 minuten rijden hier vandaan,en als hij deze kant op komt maar 3 minuten.
ik vind het echt belachelijk dat er zoveel geld word gevragen voor stalling,ik kan een paard onderhouden voor minder dan 100 euro per maand!!! en dan heeft die het echt goed hoor haha kan je zien hoeveel pension stallen er op verdienen.....
ik ga even een klein rondje door mn huisje.