....En de week voor Ermelo geven ze weer regen af geloof ik toch?
Ik geloof niet dat ze de hippiade naar 'ons' weekeind zullen verplaatsen Vraag me niet waarom, maar ik geloof niet dat ze dat zullen doen. Verhuurd is verhuurd, zo zou ik zeggen in ieder geval En dan is het heel jammer van de Hippiade, maar 'wij' kunnen er niets aan doen dat de Hippiade in het water is gevallen, letterlijk en figuurlijk.. Zo zou het ons ook kunnen overkomen.. Stel nou dat het 9 september ook ineens heel de dag giet, dan zal haflingerweekeind ook afgelast moeten worden, of verzet...
Klopt.... Maar gisteren stonden dezelfde foto's erop ..... Maar maakt ook niet uit van wanneer de foto's zijn. Het is gewoon sneu voor alle wedstrijden die afgelast zijn
Zoals nu is het al wel een hele poos droog, dan droogt alles ook heel snel, bij ons in de bak stond vanochtend echt een grote plas in het midden, nog niet eens zo heel veel, en hij was vanavond echt 3 kwart weg, dus dat gaat best snel, en zon goeie afwatering hebben we niet, ermelo vast wel. maarja wel goeie keus dat hippiade is afgelast. Het zijn nu allemaal geruchten van wanneer het door gaat. 11 september kan best, dan wordt er gewoon overlegt met de KVTH en DAH. en het kan best zijn dat die soepel zijn en zeggen wij zoeken wel een ander weekend of zo iets. maarja we zullen zien