Anseltje schreef:Jasia schreef:Ja als ik op Anseltje rijd loopt ze heel ontspannen met een touwhalster
Zolang je de zweep maar thuis laat
Oke, doe ik sporen om..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Jasia schreef:Ja als ik op Anseltje rijd loopt ze heel ontspannen met een touwhalster
Kyrseltje schreef:dlientjuh schreef:heb er nu 5 van je ofzo
jij mag altijd nog meer maken'
van jou heb ik het minst
weet eigenlijk niet meer wie ik nou wel niet niet heb
Woeii, ik ga gewoon vet coele opmerkingen maken!
Jasia schreef:Ja als ik op Anseltje rijd loopt ze heel ontspannen met een touwhalster
Jasia schreef:Anseltje schreef:Zolang je de zweep maar thuis laat
Oke, doe ik sporen om..
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Woeii, ik ga gewoon vet coele opmerkingen maken!
Echtwaar?
Dat wil ik meemaken, durf nu bijna niet meer naar de WC te gaan.
Anseltje schreef:Jasia schreef:
Komt nog welAls mn paard bejaard is ofzo.. Als ik ooooooooooit zonder zadel op viike ga, dan krijgen jullie het allemaal wel te horen
mét fotos!
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Zolang je de zweep maar thuis laat
Ow dus ze mag d'r leren pakkie wel aan?
wij willen foto's huh!
suusiejj schreef:mensen ik moet gaan veel bezoek![]()
Jasia schreef:Ik kon eerst op AnneLOES ook niet zonder zadel
![]()
Jij gaat binnenkort met touwhalster rijdenIk voel het..
En als jij het niet doe.. Dan vlieg ik naar Vianne's wei en doe het touwhalster om en spring er zelf op(zij die niet eens op haar kleine haflingertje, zonder zadel kan springen
)
Anseltje schreef:Jasia schreef:Ja als ik op Anseltje rijd loopt ze heel ontspannen met een touwhalsterAnseltje schreef:Zolang je de zweep maar thuis laatJasia schreef:Oke, doe ik sporen om..
Is ook niet nodig, ik reageer al goed genoeg. Wel oppassen want anders ga ik bokken
suusiejj schreef:mensen ik moet gaan veel bezoek![]()
Anseltje schreef:Jasia schreef:Ik kon eerst op AnneLOES ook niet zonder zadel
![]()
Jij gaat binnenkort met touwhalster rijdenIk voel het..
En als jij het niet doe.. Dan vlieg ik naar Vianne's wei en doe het touwhalster om en spring er zelf op(zij die niet eens op haar kleine haflingertje, zonder zadel kan springen
)
1) vianne heeft geen weize loopt in een paddock
2) áls je toch naar vianne gaat, kom dan ook ff bij mij langs
3) je mag van mij best op vianne zonder zadel rijden, maar ik raad het je wel af
Jasia schreef:Jasia schreef:Ja als ik op Anseltje rijd loopt ze heel ontspannen met een touwhalsterAnseltje schreef:Zolang je de zweep maar thuis laatJasia schreef:Oke, doe ik sporen om..Anseltje schreef:Is ook niet nodig, ik reageer al goed genoeg. Wel oppassen want anders ga ik bokken
Ben niet bang voor de boze Anne, ben niet bang, ben niet bang..
Jasia schreef:Haha, ik zou niet weten hoe ik er op moet komen
Kom nie teens op Anneloes zonder zadel.. (maar die spring ook opzij zodra ik aan komt lopen om er op te gaandus lig ik er naast
)
Jasia schreef:Doei SuusAnne ben jij écht neit bang voor Anne..?
TjelleBieb schreef:Ik ben doodsbang voor Anne.
Jasia schreef:Longeer je Vianne altijd voor het rijden..?
TjelleBieb schreef:Ik ben doodsbang voor Anne.
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Ik ben doodsbang voor Anne.wat doet ze dan? Maybe kan ik helpen.
*ik heb genoten van jou liefde, jou vriendschap en van jou