Nee ik kom niet naar Ermelo. De zomer is niet het goede seizoen voor Iris, het is afwachten hoe ze het komende zomer vol gaat houden... Daarom geniet ik nu volop van haar! Maar in februari gaan we er zeker bij zijn! En hopelijk wordt er in maart/april hier in het noorden weer een haflinger wedstrijd georganiseerd, dan gaan we daar ook aan mee doen.
Zo kocht ik hem op 4,5 jarige leeftijd onbeleerd en ondeugend Buikje had hij toen ook al
Maar Mando heeft verschillende vormen, de ene keer een hangbuik en de andere keer als een slanke den dus zolang hij goed in zijn vel zit vind ik het prima
Laatst bijgewerkt door Mando op 31-12-13 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo ik knal er ook nog even een berichtje in in 2013 .
Nette punten hoor Klasien!
Mooie en leuke foto's Mando
Ziet er netjes uit Paulusjuh. Moet zeggen dat ik haar niet te stevig vind. Hou wel van het type bouw van jou haffie.
Hebben jullie nog goede doelen voor 2014? Ik heb er een aantal. Sowieso wil ik opnieuw gaan stoppen met roken....helaas weer begonnen na gepieker over Storm wel of niet verhuizen. Paar kilo afvallen zou ook erg prettig zijn en uiteraard 16 januari Storm naar zijn nieuwe plekkie verhuizen. Lekker weer mooie ritten gaan maken en misschien wel een puppycross lesje en Veluwe. Zelfs een startkaart zit in mijn achterhoofd. Genoeg dingen op de planning dus.
Jullie nog plannen voor Oud & Nieuw? Ik zou gewoon thuis zijn en mijn vader zou naar mij komen, maar uiteindelijk gaan we dus naar mijn oom in Delft. Eerst steengrillen en dan maar wachten tot het 12 uur is. Wordt vast een gezellig avondje.
Mag ik hier een vraag stellen? Ik heb het inschrijfforumlier voor de wwd uitgedraait, nu moet daar een knhs nummer ingevuld worden. Ik heb werkelijk geen idee wat dat is en waar ik die kan vinden!?
Faringo
Geplaatst: 31-12-13 09:39
Ohw in de tussentijd nog meer foto's van Mando . Dat buikje herken ik wel. Storm heeft dat ook wel altijd een beetje. Maar zo moddervet als Storm was is ie nu niet meer gelukkig.
Geen idee Klasien, ik kan je echt niet helpen daarmee, geen ervaring mee hihi
silby
Geplaatst: 31-12-13 10:11
Ik vind het ook wel mee vallen paulien, zeker in de winter mogen ze van mij wel iets meer buik hebben... Ik zie het liever zo dan zoals mijn Amino die afgelopen zomer ondervoed was daar wordt je ook niet happy van hoor,gelukkig ziet hij er nu (eindelijk) weer top uit en zit hij heerlijk in zijn velletje Deze foto is van een paar weekjes terug
Goedevoornemens doe ik niet aan
super dat je wedstrijdje zo goed ging Klasien Succes in Tolbert alvast!
Wouke is eigenlijk altijd wel slank, maar heeft ook een redelijke lange rug. Zodat het buikje niet echt op valt. We voeren ook behoorlijk, maar loopt ook intensief, 2kg muesli en halve kg brok, na het rijden nog een halve brok. Denk dat het ook wel aan het type ligt, en natuurlijk de nodige beweging.
Beste wensen voor 2014, mijn doel is ook een wedstrijdje te rijden zonder dat ik denk;" thuis ging het beter". gewoon lekker rijden. Plannen voor oud en nieuw; mijn zoon is jarig is 17 geworden de hele dag aanloop en 's-avonds de knollen op, maarja toch altijd wel gezellig.
Ik ga wel naar de wwd bijna alle meiden gaan dus ben ook van de partij is om de hoek voor mij.
Mijn wensen en doelen.
Weer net zoveel lol met hem als in 2013. Veluwe met de meiden. Ermelo met de meiden Weekendje met Silby, mijn bijrijdster Laura en mijn lieve dinnetje San weg. Veel buitenritjes met mijn andere dinnetje Wendy. Lekker op concours wel toch wel dit seizoen M2 Startgerechtigd worden. Stoppen met roken is me niet zo goed bevallen 1.5 jaar geleden dus daar begin ik niet eens meer aan.
Verder gewoon genieten van wat de dagen me brengen.
Ik lees wel altijd mee maar beleef nooit zulke spannende dingen dus vandaar niet veel gepost.Maar nu heb ik wel wat leuks ik ga meedoen aan een clinic met haflinger georganiseerd door Cassandra Mol. Ik had nog nooit van haar gehoord maar ze rijd dus met haar haflinger ZZ zwaar of licht dat weet ik niet meer.Knap hoor .Heb er zin in is pas februari hopelijk geen vorst of sneeuw want ik ben afhankelijk van een buitenbak en als je een tijd niet hebben kunnen rijden en dan een clinic dat vind ik ook niet eerlijk tegenover mijn paard
Ik heb maar 1 doel: GENIETEN! We zien wel hoe we de zomer door komen, ik geniet zo lang het kan! En ik zelf, ik wil afvallen, moet afvallen, ga gezonder leven en er heel hard aan werken blij te worden met mezelf.