[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin92

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 11:06

T is inderdaad erg stil hier :P

Ik heb voor mijn Maflinger een westernhoofdstel gekocht.. Staat hem echt super mooi :D
Nu nog opzoek naar een zadel... Maar dat komt wel als hij ingereden is.

Jullie nog wat beleefd?
Of is iedereen op vakantie

micksage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:35

Het is inderdaad stil hier
Vandaag weer les gehad ze doet super haar best en denk ook goed met me mee als we nieuwe dingen moeten leren.

Mijn 2 jarige geniet lekker van de wei het is nu ongeveer 5 maanden geleden dat ik van de dierenarts hoorde dat ze ataxie heeft.
Me wereld storte in ik heb haar zelf gefokt uit me eigen merrie om er ook. Mee de sport in te gaan .

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:54

micksage schreef:
Mijn 2 jarige geniet lekker van de wei het is nu ongeveer 5 maanden geleden dat ik van de dierenarts hoorde dat ze ataxie heeft.
Me wereld storte in ik heb haar zelf gefokt uit me eigen merrie om er ook. Mee de sport in te gaan .

Is dat dat halfzusje of zusje van mijn Surprice?
Of is dit een ander?

Wat vervelend trouwens.
Is het een ernstige vorm? Want soms kunnen ze er ook nog weer overheen komen he.
Heb een tijdje met een atactisch paardje gewerkt die ook steeds beter werdt en waar later zelfs op gereden kon worden.
Wel niet in de sport enzo maar rijden kon wel. Dus niet alle hoop verloren laten gaan hoor!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:25

Ha leuk een westernhoofdstel! Wil ik ook nog voor die van mij.
Eigelijk nig wel meer dingen haha..maar dat komt nog wel.
Ik heb pas in september vakantie dus dat duurt nog wel even.

Ik ben op t moment beetje rustig aan aan t doen met rijden. Met die hitte steeds is er niet veel te trainen.
Volgende week heb ik mijn 2e les met indyana. En heb al verschil sinds de eerste les.
Dus heb er echt zin in.

micksage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:21

Karin92 schreef:
micksage schreef:

Is dat dat halfzusje of zusje van mijn Surprice?
Of is dit een ander?

Wat vervelend trouwens.
Is het een ernstige vorm? Want soms kunnen ze er ook nog weer overheen komen he.
Heb een tijdje met een atactisch paardje gewerkt die ook steeds beter werdt en waar later zelfs op gereden kon worden.
Wel niet in de sport enzo maar rijden kon wel. Dus niet alle hoop verloren laten gaan hoor!

Nee het is niet niet het halfzusje of zus van suppie .
Wij hebben eigelijk niks meer van sup zijn familie heb zijn moeder ook verkocht ,had geen tijd meer voor haar en vond dat zo zielig dat ik de knop door heb gehakt.

Ja klopt zij de dierenarts ook dat er een mogelijkheid bestaat dat ze er overheen groeit .
En als ze er niet over heen groeit blijft ze tot ze niet meer kan .
ze heeft het allen van achter , nu ze buiten loopt word dat gelukkig al wat sterker .
Heb er ook al een soort van kraker bij gehad die heeft haar eerst gekraakt en toen heefd hij wat in haar lijf gestopt op verschilende plekken vraag me niet wat want dat wil hij niet vertellen en hij zij ook geef haar 1 tot 2 jaar voordat het gaat werken .

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:22

@micksage Jammer dat jullie alles van Sup zijn familie verkocht hebben.
Maarja als je er geen tijd voor hebt dan moet je toch het beste kiezen he.

Fijn dat de DA ook zegt dat er nog hoop is.
Ik ging met dat atactische paardje veel bezig met recht richten en lange lijnen.
Daar worden ze ook sterker van.
Sterkte ermee in ieder geval, hoop dat ze er zo goed mogelijk overheen komt!

micksage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:01

Ik heb een keuze moeten maken en ik gunde ze een beter leven waar ze wel lekker gereden worden

En ik hoop ook dat ze er over heen komt .
We hopen het beste

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:53

Zo rustig hier

Hier alles goed met de 4 blondjes
Fitany groeid als kool
Fanny en ik hebben onze eerste wedstrijd gereden en dat was echt wow ook direct f14 met haar gestart
En mooi met 219 punten en een 5e plek afgesloten echt wow wat uber trots op blondje
Farah gaat ook als een trein en gaat met beetje geluk ook weer mee naar damesZadel
Heb er zin in

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 15:54

farahtjuh schreef:
Zo rustig hier

Hier alles goed met de 4 blondjes
Fitany groeid als kool
Fanny en ik hebben onze eerste wedstrijd gereden en dat was echt wow ook direct f14 met haar gestart
En mooi met 219 punten en een 5e plek afgesloten echt wow wat uber trots op blondje
Farah gaat ook als een trein en gaat met beetje geluk ook weer mee naar damesZadel
Heb er zin in

gefeliciteerd met je pp
mooi resultaat

nola12_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:53

Dames,

Mag ik me hier weer melden? ( ik ben liekjje)
Ik ben overgestapt naar een nieuw account omdat ik van bepaalde mensen een beetje moe werd.
Ga hier verder niet op in. Ik heb helaas een keuze moeten maken om Royalty te verkopen omdat de klik er gewoon totaal niet was.
En dit ging gewoon niet werken verder. Ik had geen plezier meer. Ik ga er verder ook niet over uit praten want dit is mijn keuze geweest waar ik achter sta. ( wil je meer weten kan via pb )

Nou ben ik al weken opzoek naar een ander paardje. Heb er lang over nagedacht of ik nog wel een paardje wou. Maar ik bleef gewoon kijken en bezoeken. uiteindelijk veel paardjes bezocht maar gisteren kwam ik dan toch echt de ware tegen.
Een haflinger :D *\o/*
Ik keek in zijn ogen en het voelde zo goed! Kreeg zo'n apart gevoel erbij ! Dit was hem! :D
Een 3,5 jarige haflingerruin van ongeveer 1.46 maar nog in de groei uiteraard en spierloos.
Hij is nog erg groen. Kent het bit en longeren maar verder eigenlijk niks. Hij staat nu maar een beetje in de wei en ze hebben eigenlijk geen tijd voor hem. Heb er erg veel over zitten denken maar dit is hem gewoon, en ik ga gewoon rustig met hem aan t werk.

Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 19:55

Echt leuk beest nola

nola12_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 19:56

bedankt :D kan ook echt niet wachten tot die er is!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 02:15

Eens een pony altijd een pony :D

nola12_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:43

Haha inderdaad, dat zal altijd zo blijven.
Haflinger past ook meer bij mij

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:19

nola12_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 07:09

Ik had al gestemd volgens mij en mag geen 3e uitbrengen volgens mij.

Zaterdag komt wheran! Gisteren naar EJ geweest en kwam praktisch langs hem dus op de terug weg even langs geweest. Hij kwam gelijk naar het hek toe en even staan knuffelen en wat foto's gemaakt.
Heb er zoveel zin in.
Vanavond zijn stal maar mesten want vorige gebruiker heeft alles laten liggen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:42

zo effe spammen
Nou mijn kanjer Jens dus na 9,5 jaar met pensioen opgehaald van zijn huidige locatie en naar zijn nieuwe onderkomen gebracht. Natuurlijk moesten mijn beide kanjers even op de foto.
Links de fjord Jens (24) en de haflinger Wervelwind (7)
Afbeelding
en Jens alleen op zijn nieuwe stek
[url=http://s56.photobucket.com/user/Flurk1/media/Jens%202013/IMG_6274_zps3a0bc1a4.jpg.html]Afbeelding

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:26

Gaaf diertje Nola!

Hallo dames, ik kom hoi zeggen :D zullen we het topic beetje actiever maken? Ik ben wel benieuwd hoe jullie mafjes eruit zien van de winter en wat jullie allemaal ondernemen de aankomende tijd.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 20:29

Ik vind het een goed idee! *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:50

Goed idee

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 21:58

Ik ook! :D

Ik zal wel even beginnen dan. Voor de mensen die mij nog niet kennen, ik ben PeerAppel, 15 jaar en heb nu 1,5 jaar een 21 (bijna 22) jarige Haflinger merrie van Star. Haar naam is Jamie v/d Logt, maar ik noem haar Abby. Lang verhaal, maar heeft met de betekenis te maken. :')
Zaterdag gaan we onze eerste wedstrijd proberen, onderling. Ik heb er heel veel zin in! :D

Afbeelding

Inmiddels heb ik haar ook al weer 2 keer voor de kar gehad! Was heel gaaf! Ze heeft vroeger M gelopen in de SGMW geloof ik en haar moeder was daar Nederlands Kampioen in.

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 22:20

Waauw, Abby is mooi! Knappe dame :D

Zal ik mij ook ff voorstellen dan? Ben Mieke, 26 jaar en heb sinds 4 maand een 17 jarige haflinger merrie.
Rosita is een schat van een pony!
Afbeelding
Afgelopen zomer, hier was ze 2 dagen van mij :D

Rosita is van het kaliber: Is het eng dan rennen we terug naar de basis waar het niet eng is.
Vandaag vond ze plots een kuilbaal doodeng want die stond daar anders ook niet. Maakte een hupsje, keerde om en whoeps zo richting het hek van de wei. En dan heb je niks in te brengen want gaan dat doet ze! "gevangen" en opnieuw erlangs, sjonge jonge het leek wel een veulen!
In de bak nog even gek gedaan en daarna er weer langs en dat was minder eng. Gekke poownie!
Ondanks dat ze van zonsopgang tot zonsondergang buiten loopt toch nog van die malle gekke buien!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:47

Abby is gaaf zeg! <3
Rosita is echt een kleine draakje dus. Wel fijn dat ze nog zo levendig is. 17 jaar is al best wel wat natuurlijk.

Met Wheran gaat het echt heel goed. Boven verwachtingen zelfs! als er iemand trots op zijn paardje is ben ik het wel _/-\o_
Vorige week opgehaald, en eigenlijk kon hij niks. Ja aan het halster meelopen, en lichtelijk longeerwerk in de zomer gedaan.
Wheran heeft in die week tijd al zoveel geleerd en alles was eng natuurlijk.
Nu kunnen we al zonder moeite een dekje opleggen, zweetdeken omdoen, regendeken omdoen, zadel op zijn rug, en longeren ... waaronder het stappen aan de longeerlijn eindelijk lukt. Meneer dacht dat hij alleen maar moest rennen.
Ongelofelijk eigenlijk dat een paardje in 1 week zo kan veranderen.
Ben zo blij met hem. Ik dacht eerst oliebol waar ben ik aan begonnen... dit wou ik een paar maanden geleden eigenlijk helemaal niet. Maar het voelt zo vertrouwd. En hij is zo op mij gericht en wil ook echt leren.
[ITP] too hot to handle: Wheran van 't jonge broek

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:37

Een foto plaatsen doe ik even niet omdat ik dat al op 7 november heb gedaan ( staat nog op deze pagina)
Maar wel fijn dat jullie een foto plaatsen en nu voel ik me niet zo lomp meer met mijn oude kanjer jens( 24) en wervelwind is gewoon nog lekker jong.
Eigenlijk is wervelwind de opvolger van jens maar heeft er tussen die twee nog een tijdelijke fjord gezeten.
Daar is ook mijn profiel naam naar genoemd.
Echter omdat we hier de voorliefde voor haflingers hebben zal ik het niet veel over de fjorden hebben maar gewoon lekker over wervelwind