Ik heb voor mijn Maflinger een westernhoofdstel gekocht.. Staat hem echt super mooi

Nu nog opzoek naar een zadel... Maar dat komt wel als hij ingereden is.
Jullie nog wat beleefd?
Of is iedereen op vakantie
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
micksage schreef:Mijn 2 jarige geniet lekker van de wei het is nu ongeveer 5 maanden geleden dat ik van de dierenarts hoorde dat ze ataxie heeft.
Me wereld storte in ik heb haar zelf gefokt uit me eigen merrie om er ook. Mee de sport in te gaan .
Karin92 schreef:micksage schreef:Mijn 2 jarige geniet lekker van de wei het is nu ongeveer 5 maanden geleden dat ik van de dierenarts hoorde dat ze ataxie heeft.
Me wereld storte in ik heb haar zelf gefokt uit me eigen merrie om er ook. Mee de sport in te gaan .
Is dat dat halfzusje of zusje van mijn Surprice?
Of is dit een ander?
Wat vervelend trouwens.
Is het een ernstige vorm? Want soms kunnen ze er ook nog weer overheen komen he.
Heb een tijdje met een atactisch paardje gewerkt die ook steeds beter werdt en waar later zelfs op gereden kon worden.
Wel niet in de sport enzo maar rijden kon wel. Dus niet alle hoop verloren laten gaan hoor!
farahtjuh schreef:Zo rustig hier
Hier alles goed met de 4 blondjes
Fitany groeid als kool
Fanny en ik hebben onze eerste wedstrijd gereden en dat was echt wow ook direct f14 met haar gestart
En mooi met 219 punten en een 5e plek afgesloten echt wow wat uber trots op blondje
Farah gaat ook als een trein en gaat met beetje geluk ook weer mee naar damesZadel
Heb er zin in