Anseltje schreef:Mwa ik vind alleen maandag balen
En ik vind tussenuren eigenlijk best wel fijnOok omdat ik dan ff naar huis kan, maar dan kan ik ook mn hw maken, hoef ik dat niet dag ervoor te doen
owja ik heb dan geen tussenuren..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Mwa ik vind alleen maandag balen
En ik vind tussenuren eigenlijk best wel fijnOok omdat ik dan ff naar huis kan, maar dan kan ik ook mn hw maken, hoef ik dat niet dag ervoor te doen
Hilde_q schreef:ik heb 3 -3 -4-3-3
Anseltje schreef:Giitt je afbeelding in je profiel doet het niet
HAFxGEK schreef:ik bedoelde dan hebb ik het eigenlijk nog beter dan jou
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:Giitt je afbeelding in je profiel doet het niet
i know,![]()
maar ben lui
HAFxGEK schreef:
HAFxGEK schreef:ik heb 't bewerkt
Kyrseltje schreef:Hilde_q schreef:Kyr waar ben je
En esUm ?
ik ben in slaap gevallen
JoDy1991 schreef:daar ben k weer
gesprek was een ramp
Anseltje schreef:Jooooooooodyywat was er dan
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:Hier hadden wij het toevallig nog over, het is helemaal aan ons uitgelegd we hbben (mmeste scholen) nu nog 6900 uren en dat willen ze gaan verhogen naar 10400 ofzo (iets in de buurt daarvan) omdat ouders hebben geklaagd. Maar leraren en leerlingen vinden dit weer te hoog.
Zijn ze helemaal gek geworden! wij zitten nu al 2 keer tot 4 uur!
zoiets was het als ik het fout hebt verbeter me
Ik zit 1x tot kwart over 5
1x half 5
2x half 4
en 1xhalf 2..
dlientjuh schreef:en het zorgt ook nog eens voor een leuke band...
stel je voor dat we allemaal niet terug gingen lezen..
dan zou het echt een stuk minder gezellig zijn...
en is toch ook een beetje onaardig als iemand bijv om de dag komt zegt zn ding leest niet terug en dat keer op keer... want daar zijn hier ook een paar van ga geen namen noemen..
knabbelgirl schreef:ik hou van in de regen rijden dan loopt kate zo lekker
Anseltje schreef:Gitt, mallerd
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:Ik wil ook een andere deken op doen. Hij staat nu onder een 200 grams en heb een hele mooie nieuwe bruine van Kieffer 400 gram, maar meneer heeft dus schimmel
Vianne het vorig jaar ook schimmel gehad, heeft toen gewoon onder dr regendekentje gestaan.. deken is nooit uitgewassen geweest xD Ze het iig geen last meer van schimmel, zelfs niet van dr hoofd dat we nooit hebben behandeld
Ze het overigens nu een 200 of 250 grams deken& 0grams regendeken op
twee jaar terug stond ze onder zweetdekentje en regendeken. En vorig jaar bij Fried volgs mij alleen maar regendeken, tenzij fried er ander deken op het gehad..
& mn meisje het nog nooit een wintervacht gehadJa vorig jaar kleine verdikking, dit jaar alleen verkleuring
princesmax schreef:Mijn rooster is wel relax
Maandag van half 10 tot half 5 ( maar ga altijd weg om half 4 )
Dinsdag van kwart voor 9 tot half 1 ( maar ben altijd om half 12 weg )
Woensdag van half 1 tot half 5 ( en ook hier ben ik altijd om half 4 weg )
En op donderdag+vrijdag heb ik stage van 8:30 tot 18:00.
Hilde_q schreef:ik ben eten doeii