Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

We gaan gewoon puur voor de lol, voor de ervaring. En een ervaring zal het zeker zijn, ik ben er namelijk achter dat er een treinspoor langs de stal loopt. Oeps haha! Maar daar kan mijn bijna-bomproof-bollie wel tegen
Klasien schreef:Leuk!
Ik ga morgen een proefje rijden... Onderlinge wedstrijd, ik heb me om laten praten mee te doen. Nu ben ik stiknerveus... pff niet normaal. Had ik in april helemaal geen last van! Maar, ik ben erg blij dat Iris en ik weer bezig zijn! Ok, we zijn misschien nog niet helemaal op niveau van afgelopen zomer, maar we komen dicht in de buurtWe gaan gewoon puur voor de lol, voor de ervaring. En een ervaring zal het zeker zijn, ik ben er namelijk achter dat er een treinspoor langs de stal loopt. Oeps haha! Maar daar kan mijn bijna-bomproof-bollie wel tegen

denk dat een kilo of wat er af veel makkelijker zal bewegen!

Yvank_ schreef:Sorry maar ik vind op de foto's vooral de kont en buik wat aan de dikke kant. Ik zeg niet dat ze moddervet is maar dat wat dunmer niet zal misstaan. maargoed misschien zie ik dat anders ik vond er dr in ermelo net ff wat strakker op staan! maargoed misschien komt dat omdat je dr benen niet geschoren hebt? dat ze dikker lijkt.
met name jouw eerste foto lijkt op mijn Haf!

Wat heb ik toch een onwijs brave haflinger dame! Het spoor liep vlak achter de binnenbak langs, het waaide als een gek en het was nog behoorlijk koud ook! Veel paarden tegelijk in een losrijbakje van 20 x 23, met een hengst er tussen.
Tsja je bent een haflinger of je bent het niet he haha, ze vond zichzelf enorm knap geloof ik!
Dat deed mij toch wel goed eigenlijk! 
kom je ook naar Ermelo dit jaar?