@ moyra , die is erg gaaf ... daar wordt je inderdaad spontaan verliefd op.
@ Flurk, Wahida moet nu elke avond weken in de biotex, al vind ze dat echt geen feestje. Voetjes vragen om uit krabben is nu echt een drama geworden, weg lopen, trappen, weg trekken. Dus kan ik opnieuw beginnen met vertrouwen.
Morgen worden ze beide ontwormd en de buren ook ( andere haffie en veulie , als het goed is )
Vandaag lange dag gehad met de training, veel wist ik al, maar was wel weer even goed voor de opfris na een jaar ( jaar geleden laatste training gehad ) en vandaag ene laatste deel, maandag training on the job.
@ Peelie, lekker uitwaaien wil inderdaad vaak wel helpen.
@ Paulien, balen dat je nog steeds pijn hebt, maar wel een beetje vooruitgang dat de zwelling afneemt. Lief zijn ze he die dieren ... je twee lieverds gevonden , wees er maar trots en zuinig op.
@ Avalon, hoe was het in londen ? <- dat was jij toch als ik het goed gelezen had ?
Verder niet veel te melden ... al naar stal geweest en stalgenoot was zo vriendelijk om me te helpen met Wahida. Boefje is het, ze was haar watje ook kwijt, dus maar geen nieuwe in gedaan. Spoelen gaat beter dan voetjes uitkrabben. Hoop dat het een periode is. Denk dat ik haar voetjes maar een weekje met rust laat als dit verhaal weer achter de rug is. Ik weet het anders ook niet meer. Bijten doet ze ook weer ... of is ze aan het pubberen ?