penny

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
Kyrseltje schreef:Waarom moeten we nou ingodsnaam terug lezenWaarom zou je terug lezen als er bijna alleen maar troep staat..
Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:omdat er ook boeiende dingen in kunnen staan !
-asra die koliek had
- mijn been
- suus die gewond was
- moon die iets met haar meniscus had
- nieuwelingen
- jive die mok had
ETC.
- Link die schimmel heeft
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
Ach ja herleef je penny tijd
dlientjuh schreef:Hilde_q schreef:ik zou het morgen doen
dan roepen ze ook beter weer
er komt lichte vorstaankomende weken
even aankijken.. kijken wanneer jive een warmere deken moet
Girlgamer schreef:HAFxGEK schreef:Meiden, zal ik mijn folderwijk nu of morgen doen? Of door de helft?
heb morgen een SO.
Ik deed het altijd meteen, dan was ik er vanaf.
Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
Girlgamer schreef:Ik wil ook een andere deken op doen. Hij staat nu onder een 200 grams en heb een hele mooie nieuwe bruine van Kieffer 400 gram, maar meneer heeft dus schimmel
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:Ik wil ook een andere deken op doen. Hij staat nu onder een 200 grams en heb een hele mooie nieuwe bruine van Kieffer 400 gram, maar meneer heeft dus schimmel
Vianne het vorig jaar ook schimmel gehad, heeft toen gewoon onder dr regendekentje gestaan.. deken is nooit uitgewassen geweest xD Ze het iig geen last meer van schimmel, zelfs niet van dr hoofd dat we nooit hebben behandeld
Ze het overigens nu een 200 of 250 grams deken& 0grams regendeken op
HAFxGEK schreef:0 gram bestaat dat??
HAFxGEK schreef:Dan herleef je al bijna 4 jaar je penny tijd
Hilde_q schreef:Anseltje schreef:Ik zag ooit de naam; Sunny Boy, in de penny staan.. 'Oew dat is een mooie naam' .. Toen moesten we een naam hebben voor de PZN(pony zonder naam) eerst was het Bink.. maar dat vonden we niet leuk, dus ik zei; laten we hem sunny boy noemen.. En sindsdien heet ie zo
penny
AnnePenny meisje
Citaat:Hilde_q schreef:NIET als je niet van roze houdt
oww jammer
dan felgeel ofzo !HAFxGEK schreef:nouwja.. das eng
Hilde_q schreef:trouwens ik heb gelopen
Girlgamer schreef:nouwja.. das eng
Hilde voor wist je dat: Wist je dat HAFxGEK bang is voor geel!
Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:trouwens ik heb gelopen
Anseltje schreef:Girlgamer schreef:nouwja.. das eng
Hilde voor wist je dat: Wist je dat HAFxGEK bang is voor geel!
Zij die bang is voor geel, heet dé Gitt
HAFxGEK schreef:Hier hadden wij het toevallig nog over, het is helemaal aan ons uitgelegd we hbben (mmeste scholen) nu nog 6900 uren en dat willen ze gaan verhogen naar 10400 ofzo (iets in de buurt daarvan) omdat ouders hebben geklaagd. Maar leraren en leerlingen vinden dit weer te hoog.
Zijn ze helemaal gek geworden! wij zitten nu al 2 keer tot 4 uur!
zoiets was het als ik het fout hebt verbeter me
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:Hier hadden wij het toevallig nog over, het is helemaal aan ons uitgelegd we hbben (mmeste scholen) nu nog 6900 uren en dat willen ze gaan verhogen naar 10400 ofzo (iets in de buurt daarvan) omdat ouders hebben geklaagd. Maar leraren en leerlingen vinden dit weer te hoog.
Zijn ze helemaal gek geworden! wij zitten nu al 2 keer tot 4 uur!
zoiets was het als ik het fout hebt verbeter me
Ik zit 1x tot kwart over 5
1x half 5
2x half 4
en 1xhalf 2..
Kyrseltje schreef:Ik ga weer.