Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nessie schreef:Zo dat is wel even lang geleden dan, heb je in die tussentijd nooit je rijbewijs gehaald?
naomimak schreef:zo ben ik ook weer
heel gezeur met school....:S moet vrijdag alles af hebben en zo van vorige jaar en dat heb ik dus ook gewoon braaf stond er ineens 4,8 voor scheikunde en eeen A van niet gedaan of niet voldoende ofzo
dus ik meteen naar die man toe ik heb namelijk gewoon alles gedaan en zo
zegt ie ja maar die 4,8 is van alles bij elkaar( 1ste toets 2de toets en huiswerk 5,4 4,2 en allemaal 8)
en dan krijg ik een A omdat het geen voldoende is
dus nu gaat me mentor er nog maar weer achter aan want anders mag ik dus niet op stage.... heel gaar allemaal
heb net wel vet lekker met iefke en bianca gereden
SilverViper schreef:ben eindelijk weer thuis wat was dat een lange dag zeg, smiddags was het zo ver, richting enschede Waldy ophalen, in enschede verdwaald haha, heen en weer gereden, roy had route beschijving gestuurd, maar aangezien we via een andere kant enschede binnenkwamen, wist ik het helemaal niet meer, niks kwam bekend voor, toen gaan vragen bij tankstation, niemand wist het, en toen zijn we ook nog de verkeerde kant op gestuurd fijn
Toen roy gebeld, en heeft ons dan eindelijk naar de wei geloost, pff.
Inladen ging erg soepel, liep er snel in. Terugweg verliep soepel, we voelde hem wel erg bewegen in de trailer, en hadden even 4 minuten file gehad, maar verder veilig aangekomen.
Uitgeladen en op stal gezet, even een tijdelijke stal, stond al gelijk lekker te eten en rond te snuffellen in stal.
aub.geen cometaar over de kleine stal waar hij in staat, hij kan er goed in rond draaien/lopen,
dit is een tijdelijke stal.