[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 17:47

Hej Moyra! Je bent er weer, en wat ziet Bo er goed uit zeg!
Gail; Leuke foto's, Paardjes zien er goed uit! Werkt dat goed die greenguard?
Arweyn; Ik ken dat probleem wel, Wenner loopt graag voorop maar t liefste wel met een ander er bij.. helaas woon ik helemaal niet in de buurt..
Tessa; Balen van je rug zeg, maar neem wel je rust, dan gaat het misschien wel sneller over!

Maandag heb ik Wenner 1 jaar en hij heeft een Lick-it kado gekregen.. Eigenlijk vind ik die dingen best snoeptroep maarja hij speelt graag in zn stal.

Candace

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 18:59

Haha gefeliciteerd joopie! :D Die van mij is ook verslaafd aan lick-its alleen hij is altijd veel te snel op... Ongezond...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:10

joopiexx schreef:
Hej Moyra! Je bent er weer, en wat ziet Bo er goed uit zeg!
Gail; Leuke foto's, Paardjes zien er goed uit! Werkt dat goed die greenguard?
Arweyn; Ik ken dat probleem wel, Wenner loopt graag voorop maar t liefste wel met een ander er bij.. helaas woon ik helemaal niet in de buurt..
Tessa; Balen van je rug zeg, maar neem wel je rust, dan gaat het misschien wel sneller over!

Maandag heb ik Wenner 1 jaar en hij heeft een Lick-it kado gekregen.. Eigenlijk vind ik die dingen best snoeptroep maarja hij speelt graag in zn stal.

Mara heeft 2 weken zonder grasmasker gestaan, toen hield ze super veel vocht vast. Ze heeft daarvoor met een HH gestaan waar ze helemaal niet blij van werd. Ze kreeg er ook constant wondjes van ed.
Maargoed in die 2 weken had ze dus heel veel last van vocht. Ze heeft hem nu dik een week om en het gaat super goed. Ik heb niet het iedee dat ze hem heel vervelend vind. ze krijgt er geen wondjes van en ze begint nu weer dat vocht kwijt te raken. Haar manenkam is niet meer zo hard (een harde manenkam is een teken van IR)
Maar de GreenGuard werkt dus heel erg goed. Ben er super tevreden over :D

26 Mei heb ik mara al weer 4 jaar!!! :oo

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:11

Jeej dat gaat idd snel joopie. Kan me nog wel herinneren dat je hem net gekocht had, zo lang geleden lijkt dat niet.

@arweyn: mss kun je ergens anders op bokt een advertentie plaatsen? Dan lezen meer mensen het. Of op marktplaats, bijv.

@peelie: wat leuk dat nash en mara zo dicht bij elkaar staan. Nash is inderdaad groter geworden, ook matador ziet er heel anders uit. Mara is idd afgevallen! Hoe doe je dat, hou je haar op een kale wei?

Zo, ankie gisteren en eergisteren ook weer gereden en ze is best lui in de bak :P Ze vind het niet zo leuk, terwijl ze buiten wel voorwaarts is.. Morgen maar een buitenrit maken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 19:26

Mara staat op een behoorlijk kale wei ja. Maar dat is nu op dit moment ook niet goed, omdat het fructaangehalte in het gras op dit moment echt mega hoog is. Je kan een paard op dit moment beter op een paddock zetten met goed hooi (zoek eens op duits kruidenhooi) En dan als het gras geschoten heeft kan de de paarden er op zetten.
Maar mensen vinden het zo mooi op paarden op een mooie groene volle sappige wei te zien. Maar dat is helemaal niet goed voor het darmenstelsel van paarden. Dat is ook de rede dat paarden die van de winter op stal hebben en gestaan en daarna de wei op gaan de eerste weer dik aan de scheit zijn. Maarja, een paard op de paddock met minimaal hooi is sielluuggghhh... Als je snapt wat ik bedoel :P

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:19

geen puf om bij te lezen maar wel ff een ego berichtje
Heb vandaag amor gevlochten maar niet naar wens
WIT WITTER KAN NIET
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

SCHRIKKEN ZIET ER NIET UIT
Afbeelding
Afbeelding

BALEN kreeg het niet voor elkaar, vingers liggen half open van het paardenhaar en elastiekjes.
Ik ga zo douche en me bed in
Wleterusten allemaal

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:36

jeetje gail jou paardjes zijn veranderen en groot geworden.
Super die lijn van mara.
Daar is menig haflinger eigenaar jaloers op denk ik.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:45

En toch ben ik er nogsteeds niet helemaal tevreden over. Haar ribben zijn nogsteeds zoek, dat houd in dat er dus nog wel wat vanaf moet.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:53

als ik ribben bij pebbels zou zien zou ik mijn stalbaas toch vragen meer te gaan voeren.
Ben van mening dat haflingers gewoon flink zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:57

Absoluut, haffies zijn flink. Je moet de ribben ook niet zien, maar gewoon kunnen voelen zonder dat je een olifant in 2e duwd :P hahahaha

Er zit nog een behoorlijke speklaag om haar ronde spekkige ribbetjes heen :P

Het scheeld niet veel meer, maar die laatste kilo's zijn altijd het moeilijkste zeggen ze (en dat is ook zo... :S)

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:01

Amormylo. Beterschap met je schouder. Wat was dan de bedoeling van je vlechtjes ? Ik vind het eigenlijk best grappig uitzien. Een beet je als gehaakte gordijntjes :D

Candace. Is zwart niet handiger voor wedstrijden ? Alhoewel ik bruin ook erg mooi vind. Ik heb momenteel ook bruine laarzen. Hierna wil ik wel weer zwart geloof ik.

Goede ruil suus_elviera. Babyruil :D

Rozie waardoor komen die bultjes ?

Tessa. Beterschap. Je bent dus net op tijd afgestapt, anders was je nog verder van huis geweest ;)

Naomimak. Zit je nagel nog erop, na al die griezelverhalen :D

Mara ziet er echt goed uit en heeft ook al zoveel appeltjes
Nash is nog steeds mijn lievelings veulentje echt een snoepje. Sorry voor de andere veulentjes :D

Horsii. Geweldig handig dat gratis voer. Soms heb je ook geluk in het leven.

Ik heb niks meegemaakt vandaag alleen veel gewerkt. Druk druk druk. Nog 1 dag en het is weekend. Hopelijk beter weer dan nu.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:02

Dat ben ik met je eens.
Pebbels zou voor het mooie ook nog een paar kilo's kwijt moeten maarja zomerseizoen komt er weer aan.

joopiexx

Tsja die van mij heeft ook wat kilootjes teveel zo na de eerste grasmaand. Maar goed, hij werkt wel veel en het staat m ook wel nu die wat voller is. Wenner was echt schraal toen ik m net kocht en nu vind ik hem toch wel mooier.

Hinke; Zelf ben ik echt heeel erg veel met hem bezig, dus ik heb het idee dat ik m al best lang heb gek he? Heb ook al een hoop met hem gedaan, vakantie, weekend weg, wedstrijdje enzo dus dan lijkt het misschien langer.

Gail; Bij mensen zijn de laatste kilootjes vaak ook het moeilijkste! Tenminste bij mij well..

Candace

Oooh blondiev zou je alsjeblieft een foto voor mij willen maken met jou laarzen op t paard? Heb je zwart harnachement?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:03

blondiev thnx :o

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:04

joopie gefeliciteerd met wenner :D
Voor mij gevoel heb ik pebbels ook echt al vet lang.
Maar heb haar nu iets langer als 3,5 jaar.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:09

Afbeelding
Wie van de twee is Wahida ???

Afbeelding

Foto's zijn vanmiddag genomen, de rest van de foto's ( gedeelte ) staan hier Freya @ [KS-ITP] Mijn kleine Wahida nu 3,5 week in de opfok , de rest staat op Wahida dr hyves.

Peelie, wat is Nash licht geworden van kleur zeg, en Mara ziet er super uit.

Moyra, Pebbels ziet er ook echt top uit en kleine Bo is kleine Bo niet meer, wat een kerel zeg om <3 op te worden.

Verder niet bijgelezen.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:16

Leuke foto's Jolanda!

Ik ben moe, heb vanavond Wenner gelongeerd en hij was braaf... Daarna de pony van stal nog even gepoetst en gekapt dus ik heb mn penny momentjes wel gehad!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:17

Het gaat goed he met Wenner ...

Die pennymomentjes ga ik morgen weer beleven met Donna, hahaha , en volgende week met babykind.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:17

wahida ziet er goed uit jolanda :D

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:19

Is de voorste niet Wahida ?

Ik zal manlief lief aankijken om een foto te maken en hierop te zetten, dat gaat nl niet met mijn pc. Ik heb een zwart zadel en in de zomer een bruin hoofdstel. In de winter een zwart met blauw hoofdstel. Ik doe mijn best voor zondag.. ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:19

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:26

hahahah
ja gelukkig wel ja :p

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:29

blondiev schreef:
Is de voorste niet Wahida ?

Ik zal manlief lief aankijken om een foto te maken en hierop te zetten, dat gaat nl niet met mijn pc. Ik heb een zwart zadel en in de zomer een bruin hoofdstel. In de winter een zwart met blauw hoofdstel. Ik doe mijn best voor zondag.. ;)

Oooh als je dat zou willen doen is dat geweldig! :D
Ik vind het zo lastig om me voor te stellen hoe bruine laarzen bij een zwart zadel zijn...

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 21:55