Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anseltje schreef:knabbelgirl schreef:oke, hou je vast
gaan we opstijgen?
Vind dat jij echt een mooie haf heb 

Hilde_q schreef:Leuke fotos emma
knabbelgirl schreef:bij mijn foto's altijd
ben alleen moe, ik ga strx vroeg naar bed! Anseltje schreef:Emma, super mooie en leuke foto's johVind dat jij echt een mooie haf heb
helemaal als ie zo geschoren is, dan het ie zo weg van een sportknol
Je hebt er mooi werk van gemaakt
Hoe gaat het met dr wond?

Anseltje schreef:knabbelgirl schreef:bij mijn foto's altijd
Ach ik zit nogben alleen moe, ik ga strx vroeg naar bed!
Snik
knabbelgirl schreef:haha dank je wel
Ja gaat matig. Dat ze nu druk wordt maakt het er niet beter op, en het blijf onrustig en bloeden. Maar de DA zegt dat er niks aan te doen is
een cabochon!
knabbelgirl schreef:Anseltje schreef:Emma, super mooie en leuke foto's johVind dat jij echt een mooie haf heb
helemaal als ie zo geschoren is, dan het ie zo weg van een sportknol
Je hebt er mooi werk van gemaakt
Hoe gaat het met dr wond?
haha dank je wel
Ja gaat matig. Dat ze nu druk wordt maakt het er niet beter op, en het blijf onrustig en bloeden. Maar de DA zegt dat er niks aan te doen is
ben bang voor der gezondheid met haar leeftijd 
?
maar ja, we weten het niet zeker. En vooral omdat ze overal al gevoelig op is werk ik dan liever even met hengstenketting(ging vandaag wel goed!) en een bitje of een praam
jammer dat ie onthengst is.. 
knabbelgirl schreef:ze is 14 denken wemaar ja, we weten het niet zeker. En vooral omdat ze overal al gevoelig op is werk ik dan liever even met hengstenketting(ging vandaag wel goed!) en een bitje of een praam

ze denkt heel regelmatig dat ze een jonge arabische dekhengst is
en die hals van der helpt er aardig aan mee dat mensen me vaak niet geloven als ik zeg dat het een merrie is
want die wordt op wedstrijd oid flink opgeblazen knabbelgirl schreef:ze is 14 denken wemaar ja, we weten het niet zeker. En vooral omdat ze overal al gevoelig op is werk ik dan liever even met hengstenketting(ging vandaag wel goed!) en een bitje of een praam
Hilde_q schreef:knabbelgirl schreef:ze is 14 denken wemaar ja, we weten het niet zeker. En vooral omdat ze overal al gevoelig op is werk ik dan liever even met hengstenketting(ging vandaag wel goed!) en een bitje of een praam
je zou nie zeggen dat ze al 14 is
echt een prachtbeest
Nienke is echt uberlelijk nu,, nu maar hopen dat ze dat niet gehoord heeft

knabbelgirl schreef:nouze denkt heel regelmatig dat ze een jonge arabische dekhengst is
en die hals van der helpt er aardig aan mee dat mensen me vaak niet geloven als ik zeg dat het een merrie is
want die wordt op wedstrijd oid flink opgeblazen
dan gaat ze giga kort lopen. Zal wel even een voorbeeldfoto zoeken
misschien kan viet of esmee dat plaatje leuker maken?

knabbelgirl schreef:
even een onderonsje
Mooi
I need food
tussendoor even met mijn moeder
lief
Kusje