Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VivaLaVida schreef:Had je ons ook zien rijden dan?
chipieke schreef:Ik heb nog geen B, laat staan dat ik voor een E zou gaan
Dames ik zit met een gigantisch probleem...
Wij hebben op onze weide een 2-jarige anda hengst staan die nogal flink een crush heeft op mijn haflinger! Die hengst staat mijn weide met enkel 4 draden tussen die hengst en mijn haflinger. De boer van wie de wei is wist al sinds vorig jaar dat het een hengst was maar bleef tegen mij zeggen dat het een ruin was! Toch vond ik het bizar toen ik zag dat zijn ballen aan het dalen waren sinds 5 maanden... En ja, toen bleek het idd volgens eigenaresse en weideeigenaar een hengst te zijn
Nu krijgt de eigenaresse van de hengst een nieuw stuk weide aan de andere kant, maar de boer maakt echt niet voort! Elke keer als die hengst naar de wei moet spring hij bijna door de draad om lekker richting m'n merrie te hoppen! Ik vrees echt dat binnen een maand of twee de hengst door de draad zit en ik volgend jaar met een niet puur haflingerveulen zitZowel ik als de eigenaresse vreten onszelf op! Wat moeten we nu in godsnaam doen?
Het 'probleem' is ook:
Op dat stuk dat het meisje met de hengst zou krijgen, staat nog een merrie. Maar die eigenaars willen hun stuk niet afgeven, een stuk dat normaal voor 3 paarden is. Dus zolang zij niet toegeven blijft de hengst bij mij staan. Maar ik heb nog 2 merries! Straks heb ik 3 zwangere donders!
Begin me nu best wel zenuwachtig te maken...
VivaLaVida schreef:Ja, vorige maand was er op die locatie weer zo'n wedstrijd dus ik vroeg me af of dat toen was of in oktober maar ik weet t al
jouw pa heeft idd toen ook leuke fotos gemaakt van vief en mij!
Stravero schreef:Nee dat snap ik Gail!!! Dat heb ik dan weer niet (meer)
Is er trouwens al iemand uit wie het volgende topic maakt?