[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:18

Schattig!!!

Helaas is dat veulentje niet van mij, maar van de mensen waarvoor ik de paarden verzorg/rij. Ik vind haar zo cute!!!!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:23

Wat een scheetje ...

( nu kan ik helemaal niet meer wachten - lol - tot dat die zwangere bolle stalmus van me gaat bevallen )

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:24

Wat een leuke foto's!!

Ik ben zowaar een paar dagen van bokt weggeweest, maar ik heb het een btje druk met afstuderen en al die andere schooldingen die ook nog moeten..

Zaterdag was ik bij de geboorte van een lammetje :+: echt zo schattig.. Elke keer als ik rond een uur of 5 op stal ben hebben ze een speelkwartiertje!

Ik zou ff foto's maken van Boy zn hoeven, ik alleen foto's van met en zonder zalf erop, een beetje een idee hoe zn voeten er nu uitzien. Helaas zit er geen groeilijn meer in, al ben ik daar eerlijk gezegd wel heel erg blij mee hoor!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:25

heb even ruzie met bokt en imageshack voor het uploaden :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:26

Trouwens, gaan er hier mensen 2 mei naar die internationale haflingerdag in Kinrooi?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:29

Helaas ik niet.... Alle leuke haflingerdingen zijn in nederland te doen ;( zover wilt m'n vriend niet rijden.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:30

Daar ga ik ook niet heen..
Lijkt me wel leuk, even kijken of ik iemand weet te strikken die het ook leuk vind om daar naartoe te gaan..

Ik geef het op met die foto's probeer het wel weer een ander keertje als ik er wat meer geduld voor heb!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:38

chipieke schreef:
Helaas ik niet.... Alle leuke haflingerdingen zijn in nederland te doen ;( zover wilt m'n vriend niet rijden.

dit is toevallig in Belgie!!! :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:44

wow hallo :oo Daar gaat mijn aardrijkskunde :D Even zien waar dat ligt :D

*edit: dat is België bijna niet meer maar Duitsland :') Ach ja, ik ga het toch even aan Wesley vragen of hij dat ziet zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:49

18 april haflingerdag utrecht :D heb me net opgegeven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:53

ik moet echt mijn e rijbewijs gaan halen!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 13:59

Ik heb nog geen B, laat staan dat ik voor een E zou gaan :')

Dames ik zit met een gigantisch probleem...

Wij hebben op onze weide een 2-jarige anda hengst staan die nogal flink een crush heeft op mijn haflinger! Die hengst staat mijn weide met enkel 4 draden tussen die hengst en mijn haflinger. De boer van wie de wei is wist al sinds vorig jaar dat het een hengst was maar bleef tegen mij zeggen dat het een ruin was! Toch vond ik het bizar toen ik zag dat zijn ballen aan het dalen waren sinds 5 maanden... En ja, toen bleek het idd volgens eigenaresse en weideeigenaar een hengst te zijn :+

Nu krijgt de eigenaresse van de hengst een nieuw stuk weide aan de andere kant, maar de boer maakt echt niet voort! Elke keer als die hengst naar de wei moet spring hij bijna door de draad om lekker richting m'n merrie te hoppen! Ik vrees echt dat binnen een maand of twee de hengst door de draad zit en ik volgend jaar met een niet puur haflingerveulen zit :n Zowel ik als de eigenaresse vreten onszelf op! Wat moeten we nu in godsnaam doen?

Het 'probleem' is ook:

Op dat stuk dat het meisje met de hengst zou krijgen, staat nog een merrie. Maar die eigenaars willen hun stuk niet afgeven, een stuk dat normaal voor 3 paarden is. Dus zolang zij niet toegeven blijft de hengst bij mij staan. Maar ik heb nog 2 merries! Straks heb ik 3 zwangere donders!

Begin me nu best wel zenuwachtig te maken...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:34

VivaLaVida schreef:
Had je ons ook zien rijden dan?

Afbeelding

Jah :P

Vief heeft toch een zwarte stip op haar schouder? (of was dat weer een andere?) Ik heb je zien rijden.

Ik zat op een gegeven moment bij renate aan tafel wat protecollen na te tellen en de coupons klaar maken om naar de KNHS te stuuren.

Ik har een zwarte jas aan. Mijn vader heeft die foto van je gemaakt in de kantine. Dat was die man met blote voeten.

ps dat is weer een ander haf van iemand hier op bokt.. Isabell, dat was het :D
Laatst bijgewerkt door Peelie op 24-03-09 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:40

chipieke schreef:
Ik heb nog geen B, laat staan dat ik voor een E zou gaan :')

Dames ik zit met een gigantisch probleem...

Wij hebben op onze weide een 2-jarige anda hengst staan die nogal flink een crush heeft op mijn haflinger! Die hengst staat mijn weide met enkel 4 draden tussen die hengst en mijn haflinger. De boer van wie de wei is wist al sinds vorig jaar dat het een hengst was maar bleef tegen mij zeggen dat het een ruin was! Toch vond ik het bizar toen ik zag dat zijn ballen aan het dalen waren sinds 5 maanden... En ja, toen bleek het idd volgens eigenaresse en weideeigenaar een hengst te zijn :+

Nu krijgt de eigenaresse van de hengst een nieuw stuk weide aan de andere kant, maar de boer maakt echt niet voort! Elke keer als die hengst naar de wei moet spring hij bijna door de draad om lekker richting m'n merrie te hoppen! Ik vrees echt dat binnen een maand of twee de hengst door de draad zit en ik volgend jaar met een niet puur haflingerveulen zit :n Zowel ik als de eigenaresse vreten onszelf op! Wat moeten we nu in godsnaam doen?

Het 'probleem' is ook:

Op dat stuk dat het meisje met de hengst zou krijgen, staat nog een merrie. Maar die eigenaars willen hun stuk niet afgeven, een stuk dat normaal voor 3 paarden is. Dus zolang zij niet toegeven blijft de hengst bij mij staan. Maar ik heb nog 2 merries! Straks heb ik 3 zwangere donders!

Begin me nu best wel zenuwachtig te maken...

Ga klagen bij die boer... Zo te lezen beloofd die boer het al best wel lang.

Die mensen met die merrie. het het echt hun land of ook van de boer. Als het van de boer is hebben die mensen met die merrie weinig te willen en moeten ze gewoon ruilen van land. Het lijkt me niet handig een hengst naast 3 merrie' en die cyclus is al weer lekker aan de gang...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:44

Die boer beloofd het al sinds vorig jaar mei!

Iedereen huurt van de boer, ik, dat meisje van de hengst en de mensen van die merrie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:48

die man met die blote voeten haha :D maar dat was al in oktober toch?

nee vief heeft geen zwarte stip dat was een andere!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:51

Ik zit hier op school school school heb totaal geen geen geen zin _O- Heb al een hele technische tekening gemaakt, das moeilijk hoor! :oo

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:57

oops klik ik heel mijn bericht weg :oo

waar het op neer komt is dat ik wat foto's van jou heb met vief en over gesprekken die we daar toen gevoerd hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:58

Ja, vorige maand was er op die locatie weer zo'n wedstrijd dus ik vroeg me af of dat toen was of in oktober maar ik weet t al :D
jouw pa heeft idd toen ook leuke fotos gemaakt van vief en mij!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:59

Stravero schreef:
Ik zit hier op school school school heb totaal geen geen geen zin _O- Heb al een hele technische tekening gemaakt, das moeilijk hoor! :oo

kindje nou toch :(:) Ik zit hier thuis maar ik heb toetsweek... En daar het ik ook geen geen geen zin in :(

Edit: typo

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:00

VivaLaVida schreef:
Ja, vorige maand was er op die locatie weer zo'n wedstrijd dus ik vroeg me af of dat toen was of in oktober maar ik weet t al :D
jouw pa heeft idd toen ook leuke fotos gemaakt van vief en mij!

Ja idd... En toen dee ik niet mee omdat ik eigenlijk niet meer wou reizen met mara.

Maar dat houd in dat je in de buurt woond of niet?

Ik ga in je pro spieken :p

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:02

Nee dat snap ik Gail!!! Dat heb ik dan weer niet (meer) *D

Is er trouwens al iemand uit wie het volgende topic maakt? O:)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:02

38 minutjes... Als mara dan bevallen is kunnen we samen een keer een buitenrit maken oid :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:04

Stravero schreef:
Nee dat snap ik Gail!!! Dat heb ik dan weer niet (meer) *D

Is er trouwens al iemand uit wie het volgende topic maakt? O:)

daar zat ik laatst ook aan te denken??

Gaan we ook met quotes doen ed? en uitspraken oid of niet? en zo ja wie doet dat dan? Doen we dat samen en dat we het allenmaal naar 1 persoon toe stuuren en dat die het dan opend? Of laten we het een iemand doen?

Gaan we een soort voorstel ronde doen met foto;s in de beginpost?

AARGH!!! :P

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:04

Haha, de merrie van de zus van mn vriendin is een dag over tijd !!!!!!!!!!! :P Ik wil het veulen zien O:)