Anseltje schreef:Tjelsie welPuurnature wiet zul je bedoelen xD
Anne is er vandoor, benee ff lekker tv kijken
Doeeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Tjelsie welPuurnature wiet zul je bedoelen xD
Anne is er vandoor, benee ff lekker tv kijken
biancailona schreef:ik ga ook
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:OMG!! Tjel, alcohol is gezonder dan pillen!
Ben gewoon puur-natuur-mal.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Die foto's waren echt het toppunt.
Je had nog foto's moeten maken met Leon erbij.
Dan had iedereen zich echt helemaal rot gelachen hiero.
Of van jou
Dat je dat kind achter na ging met die plastic hockey stik
Babsie_Flash schreef:'s zomers wel ja, nu staan ze op stal. Met dit weer gaan ze in de bak steeds bij de uitgang staan.. stel watjes zijn het
mijn uitzicht aan de achterzijde van ons huis:
lotteluvah schreef:Ik zie me toch mooie frontriemen op de site van dobert. En ze kunnen allemaal in het bruin besteld worden.
lotteluvah schreef:
Babsie_Flash schreef:mijn bruine western hoofdstel
op Wianda
Babsie_Flash schreef:[NM] Vermist jongetje dood gevonden
wel een heel vreemd verhaal! En dat is gisteravond in Maastricht gebeurd??
Babsie_Flash schreef:Weet trouwens iemand hoe het met Kyrsel is? Ik heb haar al een tijdje niet meer hier gezien..
Naomi_Haffie schreef:goeieavond![]()
ben van haffie afgevallen samen met sjonniedacht eerst effe dat ik m'n arm had gebroken
Hilde_q schreef:
Hilde_q schreef:TjelleBieb schreef:Aargh!
Een vriend van me, die is vorige week zijn beste vriend aan kanker verloren.
Eergister crematie gehad, word hij gisteravond op gebelt dat z'n oom ook is overleden.Lekker de December maand in.
wow dat is heftig
Dinsdag zou mijn pap 51 geworden zijn
Naomi_Haffie schreef:goeieavond![]()
ben van haffie afgevallen samen met sjonniedacht eerst effe dat ik m'n arm had gebroken
Naomi_Haffie schreef:we gingen zonder zadel uitstappen naar het rijden, dus samen erop.. ik zat achter maar wou voordus sjonnie gaat aan de rand van de bak staan.. ik ga voor zitten.. slaat ze d'r been erover gaat haff lopen.. dus zij hing helemaal scheef, trok ze me mee, lagen we daar in de modder, maar ik viel verkeerd op me arm
, gelukkig geen last meer van nu, maar toen wel