Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:knabbelgirl schreef:
het is ons juist andersom uitgelefddat het omhoog gaat
Ja volgens mij ook en dt willen ze niet vandaar die petitie ofzo..
knabbelgirl schreef:oeh ik heb zo springles met keetje
Zit nu op schoolgodsdienst
Zou bijles krijgen maar die miep komt niet opdagen
knabbelgirl schreef:oeh ik heb zo springles met keetje
HAFxGEK schreef:Maar volgens mij zijn al die tussenuren omdat er een flink tekort aan leraren is..
HAFxGEK schreef:Maar volgens mij zijn al die tussenuren omdat er een flink tekort aan leraren is..
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:Maar volgens mij zijn al die tussenuren omdat er een flink tekort aan leraren is..
bij ons is het zo dat er een aantal zijn door de clusters van het vakkenpakket(4havo) en een aantal zijn lunchpauze
Kyrseltje schreef:HAFxGEK schreef:Maar volgens mij zijn al die tussenuren omdat er een flink tekort aan leraren is..
Jaa klopt, maar daar zijn wij de dupe van. Want wij hebben dan tussenuren, die tellen niet mee met het aantal uren dat we eigelijk moeten hebben, en dus moeten we steeds langer op school zitten.
HAFxGEK schreef:knabbelgirl schreef:oeh ik heb zo springles met keetje
Leuk,!!
nu nog bijles? achter de computer??
HAFxGEK schreef:knabbelgirl schreef:
bij ons is het zo dat er een aantal zijn door de clusters van het vakkenpakket(4havo) en een aantal zijn lunchpauze
clusters??
HAFxGEK schreef:Kyrseltje schreef:
Jaa klopt, maar daar zijn wij de dupe van. Want wij hebben dan tussenuren, die tellen niet mee met het aantal uren dat we eigelijk moeten hebben, en dus moeten we steeds langer op school zitten.
Ja en over 1 of 2 jaar gaat 20 procent van alle leraren op pensioen
HAFxGEK schreef:oo okee
maar moet je daar dn gelijk bijles voor??
HAFxGEK schreef:en leraar is niet echt een aantrekkelijk beroep
HAFxGEK schreef:Kyrseltje schreef:
Ja en over 1 of 2 jaar gaat 20 procent van alle leraren op pensioen
Wentos schreef:@ Anne: wat een leuk beestje is Sunny Boy! (grappig naam trouwens, zo heette een dek stier een jaar of 10 terug) Leuke foto's!
!
Monica_86 schreef:ik ga ff amber longeren
knabbelgirl schreef:ik heb bijv geen frans, maar een klasgenoot wel...dat is een cluster. Een keuzevak zeg maar
dlientjuh schreef:Anseltje schreef:
ehh?