Lous schreef:Weet iemand het?viewtopic.php?f=120&t=797589&hilit= zijn het geen dazen?? bij shinda zie ik ook bloed als ik ze dood maak
JoDy1991 schreef:Lous schreef:Weet iemand het?viewtopic.php?f=120&t=797589&hilit= zijn het geen dazen?? bij shinda zie ik ook bloed als ik ze dood maak Heb nog ff wat in mijn topic neergezet.
Mensen ik ga weer.Ondertussen ben ik ook mijn ouders aan het helpen, ga morgen weer terug naar Breda. Dus anders als ik niet meer kom, tot morgen
Eey!Zoo ik ben vandaag met school naar Xanten geweest. Was best melig, maar niet bepaald veel geleerd.Ze hebben daar een chocoladefabriek, dat is lékker !http://www.mijnalbum.nl/Album=UFOGCDCR Hier foto's !(let niet opde eerste foto's van mij en Mirjam, mijn vriendin )
hoi hoi!!@ Esmee: je mag geen telefoonnummers openbaar maken op bokt.. dus weet niet of je hem nog kan verwijderen/editten.Anders zou ik toch even een mod pm'en om hem te verwijderen. Ik zou er niet erg gelukkig van worden als m'n mobiele nummer over bokt ging.