Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, en de rest lost Wouke zelf op. Eind mag ik weer sturen.
. Nergens naar kijken en wel over de hindernis willen. Heb mijn ogen wel eens dicht gedaan, Wouke is hier erg handig in geworden. Faringo schreef:Storm heeft ook wel wat moeite met de galop. Vooral het aanspringen vindt hij lastig. Hij is wel een uitblinker in heel snel uit de galop te vallen en dan als een malle te draven. Soms bloedje irritant soms ook weer erg grappig. Storm heeft wel een sterke galop verder met vooral veel voorbeenwerk.
Zojuist bericht gehad dat Storm z'n portret tekening klaar is die ik had gewonnen. Hij is echt supermooi geworden. Ben benieuwd hoe ie in het echt is.
Ryder schreef:Hallo! Mag ik me ook hier melden? Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een hele leuke merrie van bijna 6. Ze is ontzettend lief! Mijn ambities zijn lekker buitenrijden en een beetje in de bak rommelen.
Antwoord op hierboven: Nens, jij doet inderdaad vrij veel met je paard, maar ik snap je reden helemaal. Staat Wiebel dan nooit op de wei verder? En ja, mijn paard staat inderdaad dagelijks minimaal 8 uur (in de winter, 's zomers langer) op het land in een grote groep.
Ik ben blij om hier te lezen dat er meer mensen zijn die niet dagelijks rijden! Ik doe ook grondwerk of longeer soms (meestal combineer ik dat). Ik vind het overigens geweldig nu een paard te hebben dat alles doet voor snoepjes, mijn vorige paard gaf daar totaal niet om.
mariekeoo schreef:Ja echt wel. Linkeronderrug doet me vooral pijn. Bij elke stap die ik zet komt er een ontzettende druk en steek. Begin van de dag gaat het best goed maar einde van de dag niet. En zoals van staan naar liggen of xitten is erg lastig. Maar verder gaat het aardig. Hoop vanavond armando weer uit te kunnen stappen