Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Hij had geen zin om in een ''kapotte'' stal te staan haha)
Was ook toen we door de duinen naar zee liepen, toen liep hij zo dicht tegen me aan dat z'n hoefijzer tegen m'n enkel kwam en ik niet meer kon lopen van de pijn
naomimak schreef:sorry meiden
dat ik nooit meer mee praat
heel erg druk en zo..
ga volgende week zaterdag met bianca M1 onderlinge starten kijken hoe ze het doet thuis gaat het erg lekker en volgende dag dan met iefke L2 wel officeel
ik zit te denk om te stoppen met bok heb het eigelijk best wel druk en straks 11 weken stagen bij hans van de berg en dan komt het er natuurlijk helemaal neit van...
dus stage bij hans stoer hoor lijkt me erg gaaf om daar stage te mogen lopen. Dan zou je het vast ook niet erg vinden me een keertje mooie amandeo foto's te sturen
kwens je heel veel plezier en succes, en veel succes met je wedstrijden

Maar wel zonde van z'n manen zeg!
Hij zoekt altijd een paard uit om aan te hangen, bij voorkeur een merrie. Ook al kent hij die totaal niet, maakt niet uit.. Waar die gaat moet hij ook heen.. 

Vandaag is in Beltrum (waar Nib staat) grootste survivalrun van NL, dus ze waren gisteren die hindernissen aan het uittesten etc. Staan me toch een enorme dingen zeg! Gelukkig kijkt Nib er niet op of om van, en pony die mee was vond het wel heel eng, maar hangt aan Nib dus gelukkig allemaal goed! Maar heerlijk voluit gegalopeerd op de zandpaden & bospaadjes in geweest etc, heerlijk!
En stiekem het spoor van de slipjacht die gisteren was gevolgd.. farahtjuh schreef:naomimak schreef:sorry meiden
dat ik nooit meer mee praat
heel erg druk en zo..
ga volgende week zaterdag met bianca M1 onderlinge starten kijken hoe ze het doet thuis gaat het erg lekker en volgende dag dan met iefke L2 wel officeel
ik zit te denk om te stoppen met bok heb het eigelijk best wel druk en straks 11 weken stagen bij hans van de berg en dan komt het er natuurlijk helemaal neit van...
Hey naomi, dat geeft toch helemaal niet, ik volg je ook regelmatig op hyves en je bent een bezig bijtjedus stage bij hans stoer hoor lijkt me erg gaaf om daar stage te mogen lopen. Dan zou je het vast ook niet erg vinden me een keertje mooie amandeo foto's te sturen
kwens je heel veel plezier en succes, en veel succes met je wedstrijden