Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Gail, niets van aantrekken hoor. Jij gaat goed met je paardje! Wees maar trots op je drachtige lieverd!![]()
Ben net naar de chirurg geweest voor controle. Gaat goed gelukkighij vind alleen dat ik wel écht goed naar mijn lichaam moet luisteren. Nou dat snap ik ook wel
na een operatie (ook al was deze klein) moet je toch uit kijken dat je wondjes niet opeens opschieten ofzo want ze zijn natuurlijk wel erg diep..
Peelie schreef:Kunnun jullie je nog herinneren dat ik zo'n last van van een stalgenootje van me.
Nu ben ik daar al weer 2 maanden weg en het is al die tijd rustig, tot op 5 minuten geleden... Begint ze weer. Weer over MSN.
Nou had ik mijn vader belooft dat als het weer gebeurde dat ik het zou printsreence en zou opslaat en het tegen hem zou zeggen. Haar vader en mijn vader zijn namenlijk vrienden.
ik word er niet goed van...
Zo zou er ook weer rond gaan dat ik door de B dressuur heen vlieg. Nouja dat vind ik dan niet zo erg... een beetje een teleurstelling voor hun als ze er achter komen dat het helemaal niet zo is en dat het maar onderling is.
Nu zecht ze dat ze van iemand anders moet zeggen dat ik een kk prutsmuts ben... :S