lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Jaa moonie topic
* ik zit btw ook te twijfelen of ik jaar-topic van vianne zal maken..![]()
Jaaa doe!
Ik wil ook een van lot maken maar ik durf niet.
Zo beschamend.
gewoon doen
ik heb het zelfs gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Jaa moonie topic
* ik zit btw ook te twijfelen of ik jaar-topic van vianne zal maken..![]()
Jaaa doe!
Ik wil ook een van lot maken maar ik durf niet.
Zo beschamend.
ik heb het zelfs gedaan
_karin_ schreef:maargoed, ik ga eten. En dan huiswerken. Denk ik.
Naomi_Haffie schreef:halloeeelekker de hele middag bij de pony's geweest en best veel gedaan
, haffie heel grotre poetsbeurt gegeven, toen de shetten vnan de overkant gepoetst. toen de andere 3 shetten gelongeert en laten vrijspringen, toen haffie laten vrijspringen , en er op gesprongen ] ja zonder zadel en hoofdstel
[
en andre heeft t met rineke over kamp gehad,
; als ik eigen voer , hooi enzo meeneem, of het dan goed koper is,
want haffie wil altijd graag voorop lopen 
maar rineke zei, jullie zijn erbij en ze vertrouwt jullie goed 
Anseltje schreef:http://images.google.nl/images?svnum=10 ... hafhuggers
chek
je ziet ava van Yvanka en Mams, en een stel dressuurknollenik vroeg om hafhuggers
Anseltje schreef:Oh god, wat ben ik blij als de dinsdag voorbij is..
Anseltje schreef:doei karin..
Njaa ik weet niet emma
Jij en Vi zijn hartstikke vooruit gegaan! Naomi_Haffie schreef:weet je wat ik ga vragen; als ik eigen voer , hooi enzo meeneem, of het dan goed koper is,
en we moeten oefenen met buitenrijdenwant haffie wil altijd graag voorop lopen
en ze heeft ook snel heimweemaar rineke zei, jullie zijn erbij en ze vertrouwt jullie goed
en in de vakntie verzorg een ander meisje [ alleen voor die vakantie ] de pony's , en zei wil nliever niet dat wij komen dan.. maar rineke gaat haar proberen over te halen, omdat ze vind dat wij heel goed met haffie kunnen
Naomi_Haffie schreef:weet je wat ik ga vragen; als ik eigen voer , hooi enzo meeneem, of het dan goed koper is,
en we moeten oefenen met buitenrijdenwant haffie wil altijd graag voorop lopen
en ze heeft ook snel heimweemaar rineke zei, jullie zijn erbij en ze vertrouwt jullie goed
en in de vakntie verzorg een ander meisje [ alleen voor die vakantie ] de pony's , en zei wil nliever niet dat wij komen dan.. maar rineke gaat haar proberen over te halen, omdat ze vind dat wij heel goed met haffie kunnen
knabbelgirl schreef:Anseltje schreef:doei karin..
Njaa ik weet niet emma
ik durfde het zelfs aanJij en Vi zijn hartstikke vooruit gegaan!

knabbelgirl schreef:Anseltje schreef:Oh god, wat ben ik blij als de dinsdag voorbij is..
hoezo
knabbelgirl schreef:ik heb kerstfoto's van katie gemaakt! Zien?

Anseltje schreef:knabbelgirl schreef:
ik durfde het zelfs aanJij en Vi zijn hartstikke vooruit gegaan!
Ja dat wel.. maar vianne was wel broodmager toen ik dr terugkreeg.. En ik ben bang voor de confrontaties daarop.
en dan kunnen ze ook zien hoe super ze nu is en hoe goed je haar dus verzorgd 
Roma_4ever schreef:dus van mij moet je nog ?
Tot zo! Monica_86 schreef:AMBER IS KERSTSFEER!
aan zn hoofd zie je ]
lotteluvah schreef:Je halster staat gaaf moon!
Leuke foto's!
Roma_4ever schreef:was vanmiddag allemaal arrogant volk op de manege
zz springen helemaal vol met veewagens stonden voor de bak en molen geparkeert maar nee aan de kant gaan ze niet hoor stel je voor ze zijn wel stal zoer en eurocomerce nee dan hoef je blijkbaar niet aan de kant stel je voor zeg je kon wel eens moe worden als je een meter verder lopen
knabbelgirl schreef:Monica_86 schreef:AMBER IS KERSTSFEER!
aan zn hoofd zie je ]
Ah die foto's zijn geweldig! Hoe heb je dat halster eigenlijk gedaan? Bont om een halster heen naaien ofzo?
dat bont heb ik van die kerstsokken (zie je in amerika veel aan haarden enzo hangen waar dan cadeautjes inkomen) kun je bij de blokker voor euro kopen, ik had er 3 nodig
ook super gemaakt zo zeg