lotteluvah schreef:Tot straks hilde
Bij ons op stal staat een hele apparte haf. Wel 100% haf. ZIt zelfs nog een stukje van zijn afstammeling in die van lot.
Zie het verschil tussen lot en hem
whooo is dat een haf?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Tot straks hilde
Bij ons op stal staat een hele apparte haf. Wel 100% haf. ZIt zelfs nog een stukje van zijn afstammeling in die van lot.
Zie het verschil tussen lot en hem
HAFxGEK schreef:Nouw Viet dan heb je wat om te oefenen
TjelleBieb schreef:Omg die foto's.
Waardehell zijn die ook alweer gemaakt, op me kamer?
Omgosh, wat een lol toen.
HAFxGEK schreef:whooo is dat een haf?
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Omg die foto's.
Jaa
Omg ik weet nog hoe jij mij opbelde jaaaa ik lig in bed en ik durf niet naar de wc want er liggen geen kleren op de grond dus het lijkt net of ik in een gat stap en of ik in de lucht zweef
Wentos schreef:Tuurlijk mag dat!
[PP] Ik raak m'n meisje kwijt!! ;(
Daar staat het hele verhaal..
Zal ff wat kopieren:
Vanmorgen stond rond half 5 ineens m'n oma aan de trap.. M'n pony maakte zoveel lawaai in de stal, of we even wouden kijken.. Ik snel naar de stal, tref ik haar daar drijfnat aan van het zweet, ze heeft haar hele stal om lopen ploegen door te schrapen met haar voorbenen en ze stond te hijgen alsof ze de marothon had gelopen
Wij dus gelijk de VA gebeld.. Die constateerde een acute allergische reactie.. Ze had al antibiotica vanwege bronchitus, en daar kwam dit nog eens bovenop.. De dieren arts heeft haar 2 spuiten gegeven en dan zou ze rustiger worden. Ze zou in de loop van de morgen nog even terug komen..
We hebben ruim 2 uur gestaan met m'n pony voor ze eindelijk wat rustiger werd.. We hebben haar toen in een stukje weide gezet, omdat ze niet meer op stal mocht vanwege frisse lucht die ze nodig had.. Rond een uur of 9 leek ze wel weer wat allerter maar hoe meer de prikken uitwerkten, hoe slechter ze weer werd
Rond 11 uur was de VA er weer en die vond haar alleen rustiger dan vannacht, verder niet echt verbeterd.. Maar als het haar paard was zou ze het nog 1 keer proberen.. Dus hebben we haar weer volgespoten met vanalles en dit keer ook pijnstillers. Ze begon dus al snel iets te drinken en te eten.. Maar dat was kunstmatig had de VA al gezegd, het kwam door de pijnstillers..
Tussen 4 en 5 komt de VA weer, en ik ben echt bang dat ik haar kwijt raak!! Er komt zoveel vocht uit haar longen, het loopt gewoon d'r neus uit en er zit ook bloed bij.. Ik vind m'n meisje zo zielig.. Vannacht keek me ze ook echt zo aan van, help me dan!! Verschrikkelijk..
Ik wil niet dat ze pijn heeft, maar ik wil d'r ook echt niet kwijt
lotteluvah schreef:
kijk anne nu kan je in mond en neus kijken
lotteluvah schreef:
kijk anne nu kan je in mond en neus kijken
Hilde_q schreef:Hee ben ik weeer
ik heb nieuwe laarzen
biancailona schreef:bianca komt bijna niet meer bij
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Omg die foto's.
Jaa
Omg ik weet nog hoe jij mij opbelde jaaaa ik lig in bed en ik durf niet naar de wc want er liggen geen kleren op de grond dus het lijkt net of ik in een gat stap en of ik in de lucht zweef
TjelleBieb schreef:WHAHAHA, JA!
Ik heb nu laminaat.
Anseltje schreef:biancailona schreef:bianca komt bijna niet meer bij
Als het niet meer gaat, zeg je het maar hé!
biancailona schreef:Anseltje schreef:
Als het niet meer gaat, zeg je het maar hé!
kom je dan met je fietsje![]()
![]()
TjelleBieb schreef:WHAHAHA, JA!
Ik heb nu laminaat.
Anseltje schreef:
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:
Jaa
OMG!! Tjel, alcohol is gezonder dan pillen!
TjelleBieb schreef:Die foto's waren echt het toppunt.
Je had nog foto's moeten maken met Leon erbij.
Dan had iedereen zich echt helemaal rot gelachen hiero.