Heb ik voor Assunta gekocht

ben op 283 pff
@ suus: http://i93.photobucket.com/albums/l51/a ... ing092.jpg
staat goed dat bontje!
Babsie_Flash schreef:even mijn onderschrift aanpassen, ik heb vandaag wedstrijd gehad met Flash in de L1 (mocht maar 1 proef..) en had 186 punten!! en dat tussen de KWPNers
Netjes! Nog gefeli!
xLariss schreef:Btw, door de regen was alles ondergestroomd in de stal.
Dus we hebben de paardjes vandaag op zaagsel gezet.
Maar het eerste wat die haf van mij altijd doet, is een hap stro nemen, maar dr lag nu zaagsel.
Nou, ik zeg je. Ze vond het niet bepaald lekker, met die tong uit dr mond het proberen uittespugen.
Die ander 'van me wou z'n box niet meer in, want die vond het eng.
Arme pony's.
Viel dat even tegen voor je haf.. haha. Gelukkig vond die het niet lekker.. Is het al weer beetje droog op stal ondertussen?
@ Suus: jeetje heb net je hele verhaal gelezen.. sjit zeg dat je zo aan het twijfelen bent. Maar er kan er maar 1 de (juiste) beslissing maken en dat ben jij suus! Ik zou het ook nog even aankijken met As.. Misschien kan die wel heel aardig springen voor een haf. En wat je al zegt, je bent best gek op die pony, dus probeer het gewoon meid.
@ Bianca: super dat Ilona weer goed loopt!
@ Anne: Balen dat Sun weer is door verkocht..
Sanchowtju schreef:ik vind t geen mooie dag vandaag, me opa is vanochtend overleden
gecondoleerd meid! Heel veel sterkte.
Babsie_Flash schreef:Ik heb vandaag trouwens weer wedstrijd gehad, deze keer met Flash & Wianda... had met Wianda 183 en 185 punten en met Flash 192 en 193 punten
Gefeliciteerd!