Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Nens77 schreef:sunny43 schreef:Meestal lees ik alleen mij maar nu even… Nens77 - wat krijgt jouw haf te eten? Want ook daar valt soms nog wel iets te halen, hooi met een afgestemde aanvulling van vitaminen/mineralen of normaal gebruik van mineraalblok is vaak al voldoende…
Hij is alweer getemd![]()
Vandaag niets meer aan de hand
Hij krijgt voordroogkuil, en drie keer per dag 1/4 biks.
Daarnaast lijnzaadolie en zeewier voor de vitaminen en na het rijden een schepje (geen voerschep, is denk ik 250 gram ofzo) kruidenmuesli (zonder haver).
Een mineralensteen heeft hij ook.
Maar hij wilde juist NIET galopperen, dan gebruikt hij truukjes
Nens77 schreef:sunny43 schreef:Meestal lees ik alleen mij maar nu even… Nens77 - wat krijgt jouw haf te eten? Want ook daar valt soms nog wel iets te halen, hooi met een afgestemde aanvulling van vitaminen/mineralen of normaal gebruik van mineraalblok is vaak al voldoende…
Hij is alweer getemd![]()
Vandaag niets meer aan de hand
Hij krijgt voordroogkuil, en drie keer per dag 1/4 biks.
Daarnaast lijnzaadolie en zeewier voor de vitaminen en na het rijden een schepje (geen voerschep, is denk ik 250 gram ofzo) kruidenmuesli (zonder haver).
Een mineralensteen heeft hij ook.
Maar hij wilde juist NIET galopperen, dan gebruikt hij truukjes
wouke schreef:Ken nog een leuke grap van Wouke in de les hadden we een gebroken lijn geoefend. Zeg maar 3x en ze zegt nog een keer om een goed te doen. Ik heb niet gestuurd Wouke deed de oefening zelf.
Of ik stap met een krukje op en rij weg naar de les. Laatst kwam ik terug met lange teugel een beetje nonchalant maar mevrouw zet me naast het krukje neer, hier afstappen.
Maar ik denk altijd ze zijn eigenlijk super slim.
En voltige in 1 maand geleerd, meisjes als het paard. Komt nog bij dat ik Wouke eigenlijk nooit longeer. Ze doet het voor een groep mensen dus, en die zijn ook niet stil. Oortjes er op vindt het nog leuk om te doen.
[ Afbeelding ]
Nens77 schreef:mariekeoo schreef:haha lekker dat ie voltige zo goed op pakt
heb een nieuwe avatar trouwens
ben van paard gevallen zondag
Oei!
Lelijk of alleen spierpijn ?
was met vaardigheid. Moest een parcour doen. En dat op tijd, maar wilde niet over zeil heen. Maar toch moest het. In een keer spingt ie meter de lucht in en lanceerd me volkomen. Ik val er af tussen zijn voor en achterbenen. Hij schrikt daar van en trapt/zet zich af met zijn achterbenen in mijn rug. En nu auw
Marieke, jeetje da's niet fijn!
Nens77 schreef:mariekeoo schreef:haha lekker dat ie voltige zo goed op pakt
heb een nieuwe avatar trouwens
ben van paard gevallen zondag
Oei!
Lelijk of alleen spierpijn ?
was met vaardigheid. Moest een parcour doen. En dat op tijd, maar wilde niet over zeil heen. Maar toch moest het. In een keer spingt ie meter de lucht in en lanceerd me volkomen. Ik val er af tussen zijn voor en achterbenen. Hij schrikt daar van en trapt/zet zich af met zijn achterbenen in mijn rug. En nu auw[/quote]
... 

sunny43 schreef:Probeer het 'ns een paar weken zonder biks of muesli, zou best kunnen dat ie daar al anders van wordt.