Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb gelukkig nog nooit een gaatje gehad... 
De verloren tijd in halen
en loopt er vandaag een zo bij ons aan...
Ze loopt de laatste tijd zo lekker omdat ik nu veel minder dressuur rijd, dan heeft ze er meer zin in.. als ik elke dag dressuur doet dan wil het op het laatst niet meer.

Ik zou als ik jou was nog geen deken opgooien, ook niet snachts. Het is nog veel te vroeg (vind ik persoonlijk) 

We zijn alleen nog maar bezig met neusje naar de grond, stap, draf en ontspanning opzoeken maar ze deed het top
!
Stravero schreef:Waarschijnlijk hebben we "mijn" paardje gevonden....... Foto's:
1. Haar machtig mooie hoofd:
2. Onder het zadel, nog niet volledig doorgereden:
3. En lekker los:
Lekker ding ofniet?
Maandagmiddag nog naar 2 merrie's kijken, en dan meteen een beslissing, maar ik denk stiekem dat deze 't wordt![]()
![]()
Stravero schreef:Peelie schreef:Van die stal komt Mara waarscheinlijk ook!!!!
dat is in uhm, het ooste iig!
gelderland of overijzel geloof ik.
Ze hebben daar veel mooie paarden staan.
ik vind het wel een mooie merrie maar helemaal niet mijn typ. Doe mij maar wat robuuster en wat kleiner. Ik ben niet zo'n groote paarden mens. ik vind 1,65 meer dan genoeg
Haha ikke niet, ik wil een grooooot mooi paard
Maar een regendeken is opzich niet warm, alleen maar tegen de regen.... Voor de rest geen voering ofzo toch?
Hij staat bij een koeien-stal en er zitten nog overal vliegen, en hij wordt er zó panisch van!
Vertel t nog maar niet tegen m dan haha want dan maaktie een vácht aan, daar een ijsbeer jaloers op kan zijn
Jemig.. wat is dit vreselijk!