Jep . Ik vind het.ook raar. Maarja nog f en dan is ze terug. Ik doe.ook.niet mee
FleurStyn
Geplaatst: 12-03-13 23:12
Marlis:
I.v.m. Peeps; Ik heb met mijn haflinger dezelfde symptomen gehad als Peeps. Het was lang zoeken, wat er aan de hand was, maar door osteopaat en een andere dierenarts kwamen we erop dat ze gewoon veel te veel antibiotica heeft gekregen (had in de zomer tanden laten trekken, 2x kolieken, bronchitis, en door een klein wondje een verschrikkelijk dik been). Dat heeft haar volledige immuniteit en lever aangetast. Ik heb jammergenoeg wel de verzekering van de dierenartspraktijk niet kunnen aanslaan, gezien dit toch wel een medische fout was.
Bailey heeft in het jaar dat hij nu in de opfok staat nog nooit een hoefsmid van dichtbij gezien, zijn hoeven zien er nog keurig uit, ben echt blij dat hij in de uiterwaarden staat en daardoor veel loopt op verschillende gronden, zijn hoefjes slijten gewoon af.
nts19
Geplaatst: 13-03-13 22:37
kyra is gegroeid zeg! en ja over te dik zijn kan ik ook wel mee praten. ik voer lely nu 2x per dag zelf en ze is afgevallen en laatst was ze een week op vakantie en kreeg ik te horen dat ze er super uit zag maar het geen kwaad kon dat ze een klein buikje had!
Vandaag even een foto snel gemaakt, ze vind het leuk om in don z'n stal te staan de muts ! Heb ze vandaag heel de dag buiten gehad heerlijk!! Van het weekend gaan we het land in 2e doen zodat ik een losgooi stuk heb die ze kapot mogen lopen.
Ik zit nu Down Under, dus ik heb geen idee eigenlijk. Volgens mij gaat het prima met Abby!
nts19
Geplaatst: 26-03-13 10:24
hier gaat het lekker! het waait hard waardoor het land echt droog is dus paardjes hebben gisteren ruim 5 uur buiten kunnen lopen, heerlijk! Morgen ga ik met lely bij de nieuwe stallen kijken! is 100 meter verderop! De bak en de longeerring liggen er al , alleen nog planken eromheen en dan is dat af. Stallen staan ook al maar zijn nog niet helemaal af!
Gisteren eindelijk een paddock gekregen zonder zand Aangezien het hard heeft gewaaid en bijna niet geregend is het land lekker droog en kunnen ze naar buiten als ik niet tot 8 uur moet werken. Na het weekend is dat over want dan is het nog licht om 8 uur!
Heerlijk om te bedenken dat ze nu elke dag buiten staan en waar ik 5 maanden geleden stond zou ze misschien maar een aantal keren zijn buiten geweest! Merk ook aan Lely dat ze hard is veranderd. Het is een heel vrolijk paard geworden die nu lekker aan het groeien is en aan het uitdagen is wat wel en niet mag. Van de zomer gaan we meer beginnen met lopen aan de hand, en meer werken voor mij! Merk ook wel dat ze daar aan toe is om meer die aandacht te krijgen. Heb haar bijna 2 jaar het gevoel gegeven van wees veulen en doe je ding, maar nu gaat het langzaam een beetje tijd worden dat ze voor mij gaat werken! En we gaan niks gehaast doen!
Flurk
Geplaatst: 28-03-13 15:47
horsii schreef:
Hoe gaat het met. Jullie en de paarden
Wij zijn vorige week plots van stal verhuisd en staan nu op de groeneweg in schiedam
Marlis
Geplaatst: 28-03-13 17:32
Flurk schreef:
horsii schreef:
Hoe gaat het met. Jullie en de paarden
Wij zijn vorige week plots van stal verhuisd en staan nu op de groeneweg in schiedam