Nee MichelR, Leusden is voor mij veelste ver weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mara dee vandaag ook maf. Ik was op buitenrit met haar en toen ging ze flemen 

doei doei
Sifra had een lebber bui.. Ze was mij constand aan het likken terwijl in Noor aan t poetsten was.. Me pet vond ze ook erg boeient.. ze trok m nog net niet van me hoofd 

Jody (de hond) was echt zeikes nat, maf beest.. toen paard binnen gezet en gevoerd, kippen, konijn, cavia en hond gevoerd. Toen onderweg naar huis maar ff patatje gehaald 
) daarna weer naar huis om wat te eten en even wat te bokken. En dan naar stal om les te geven. Ik ben trots op mijn student
ze heeft vandaag voor het eerst gegalopeerd zonder aan de longeerlijn vast te zitten en gelijk zonder zich vast te houden aan het zadel 
voor een uur 
bokken is verslavend
Ziet er wel heel barbie uit
waar is haar Ken?
Ik maak bij nora altijd zo'n staartje als k haar hoofd wil poetsen, anders hangt haar voorpluk steeds in de weg 
Peelie schreef:hihi waarom heeft ze zo'n staatje??Ziet er wel heel barbie uit
waar is haar Ken?
Ik doe haar altijd een staartje in omdat ze dan meer kan zien, en omdat het leuk staat
Ik probeer hem altijd in het midden te doen maar hij gaat altijd zo schuin zitten, ziet er wel maf uit.

ze verzameld echt steeds beter, gaan steeds meer zitten in de galop!

maar is de dag na een heel groot feest... en dan benk de hele nacht wakkere denk ik
Peelie schreef:hoeveel zakgeld krijg jij dan wel niet!!!
heeft ze niet last van eceem?
wel vervelend.
Mara was redelijk lief vandaag. Ik heb haar liever meegemaakt
krijg wel veel reacties, maar veelal van mensen die niet aan de kust wonen die hem zoooo graag willen... maar dat wil ik echt niet
kan ik hem net zo goed zelf houden..