Hilde_q schreef:Jotee schreef:
Hoe ga jij daar heen?
ik ?
Nee, Babsie_Flash!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:Jotee schreef:
Hoe ga jij daar heen?
ik ?
Hilde_q schreef:Jotee schreef:Hoe ga jij daar heen?
ik ?
Jotee schreef:Hilde_q schreef:ik ?
Nee, Babsie_Flash!
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:
Hoe ga jij daar heen?
met de auto
Hilde_q schreef:wij hebben 2.5 uur gereden en ik 3.5Ik vond het de moeite waard !!
Kyrseltje schreef:Ik snap harstikke goed dat veel mensen geen zin hebben om zo ver te reizen. Het kost veel geld, en het is de vraag of je 't de moeite waard vind, en of het mag van ouders.
mieske schreef:Kyrseltje schreef:Ik snap harstikke goed dat veel mensen geen zin hebben om zo ver te reizen. Het kost veel geld, en het is de vraag of je 't de moeite waard vind, en of het mag van ouders.
Ik mag het niet van me ouders :'(
Kyrseltje schreef:Hilde_q schreef:wij hebben 2.5 uur gereden en ik 3.5Ik vond het de moeite waard !!
Jij wel, sommige andere mensen niet.
Jotee schreef:Je bent toch 27?!
Hilde_q schreef:wij hebben 2.5 uur gereden en ik 3.5Ik vond het de moeite waard !!
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:wij hebben 2.5 uur gereden en ik 3.5Ik vond het de moeite waard !!
Ik heb wat minder lang gereden (het langste was Viet thuis brengen vanaf Westerbork) Maar zeker gezellig! Ik zou het zo overdoen
(alleen laat ik Viet dan thuisNEEE HOOR VIET!! GRAPJE!! )
Jotee schreef:Babsie_Flash schreef:met de auto
Kijk, jij komt uit Friesland, ik kom uit Friesland. Dan kan er ge-carepouled (hoe je het ook schrijft!) worden. Teminste, als je dat wil!
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:wij hebben 2.5 uur gereden en ik 3.5Ik vond het de moeite waard !!
Ik heb wat minder lang gereden (het langste was Viet thuis brengen vanaf Westerbork) Maar zeker gezellig! Ik zou het zo overdoen
Babsie_Flash schreef:Jotee schreef:
Kijk, jij komt uit Friesland, ik kom uit Friesland. Dan kan er ge-carepouled (hoe je het ook schrijft!) worden. Teminste, als je dat wil!
Dan kijken we nog wel even tegen die tijd toch?
Hilde_q schreef:Kyrseltje schreef:Jij wel, sommige andere mensen niet.
de mensen die zijn geweest wel hoor hoop ik
Babsie_Flash schreef:Ja! En daar gaat het om
Hilde_q schreef:ik heb nog nooit zo hard gelachen die dag
Hilde_q schreef:Babsie_Flash schreef:Ik heb wat minder lang gereden (het langste was Viet thuis brengen vanaf Westerbork) Maar zeker gezellig! Ik zou het zo overdoen
O dan neem je Rolf ook mee he
Babsie_Flash schreef:Die is gek! Iemand moet toch de paarden en honden voeren??
Is het trouwens 2 dagen?? Dan neem ik misschien wel 1 of 2 paarden mee, als het 1 dag is niet...