Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Haloo! Kom net mijn bedje uit gerold..
Tjel, wat wil jij? Je vind het poedersuiker dat hij niet reageerd, en hij kan de pot op, maar eigenlijk wil je dat helemaal niet. Hij snapt niet dat je boos bent, of iig hij heeft het niet door. Het is een jongen he, die snappen dat soort dingen nou eenmaal niet zo goed..
Hilde_q schreef:trouwens bianc ik kan de dagen gewoon werken maar ik oet even kijken voor de zondagWant dan heeft een meiske der eerste officiele wedstrijd en wij zouden daar mee naar toe gaan
Kyrseltje schreef:Zo, Kyr gaat zo denk even kleertjes wassen voor Texel. Heb gister avond een lijst gemaakt wat ik mee neem, en wat ik nog moet doen en kopen
Hilde_q schreef:wanneer vertrok je ook alweer ?:)
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Haloo! Kom net mijn bedje uit gerold..
Tjel, wat wil jij? Je vind het poedersuiker dat hij niet reageerd, en hij kan de pot op, maar eigenlijk wil je dat helemaal niet. Hij snapt niet dat je boos bent, of iig hij heeft het niet door. Het is een jongen he, die snappen dat soort dingen nou eenmaal niet zo goed..
Hij zei tegen mij dattie vrijdag, zaterdag, zondag en maandag moest werken.
Ik denk, oké.
Krijg ik nu een SMSje dattie 4feestjes heeft gehad en dat hij bij een paar vrienden had geslapen.
Al had hij dat nou ff eerder gezegd, had ik hem ook niet lastig gevallen.
Maarja, zal wel weer aan mij liggen ofzo..
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Haloo! Kom net mijn bedje uit gerold..
Hij zei tegen mij dattie vrijdag, zaterdag, zondag en maandag moest werken.
Ik denk, oké.
Krijg ik nu een SMSje dattie 4feestjes heeft gehad en dat hij bij een paar vrienden had geslapen.
Al had hij dat nou ff eerder gezegd, had ik hem ook niet lastig gevallen.
Maarja, zal wel weer aan mij liggen ofzo..
Kyrseltje schreef:Hilde_q schreef:wanneer vertrok je ook alweer ?:)
Vrijdag![]()
TjelleBieb schreef:Wentos schreef:@ hilde: owja
@ tjels:niet zo lief dat ie niet heeft gebeld, maar misschien vond ik jou wel kortaf en snapt ie niet waarom?? jongens snappen zoiets niet..
Hij heeft 't hele weekend amper geSMS't, hij zegt dattie zou bellen
en doettie niet, en dan moet ik nog een happy een SMS naar 'm sturen?
Zo zit ik idg niet in elkaar.
biancailona schreef:er lopen meer mannen tjel
Hilde_q schreef:Kyrseltje schreef:Vrijdag![]()
Nu alles al binnen. Je ging toch iets van spelletjes doen he ?
Hilde_q schreef:wat gaat ze doen ?Nou wil ik het weten
Wentos schreef:Wat/wie is Jan Tops?
TjelleBieb schreef:Hilde_q schreef:wat gaat ze doen ?Nou wil ik het weten
Ze gaat in een tentje slapen.
Kyrseltje schreef:TjelleBieb schreef:Ze gaat in een tentje slapen.
Tjel shut up!
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:
Tjel shut up!
Ja baas!