Lous schreef:Moet ook nog wat over houden voor volgende week op de springwedstrijd met hemelvaartdag.
Lootjes kopen
hahaha jah kun je pony winne?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Moet ook nog wat over houden voor volgende week op de springwedstrijd met hemelvaartdag.
Lootjes kopen
Lous schreef:Nee dat niet, helaas voor sommige mensen. Nou ik heb er nu wel genoeg hoor![]()
Vorig jaar had ik in de ochtendloterij zo'n pennypoetssetje gewonnen in de kleur lila.
En in de middagloterij wel de hoofdprijs:
Een portable DVD-speler
Lous schreef:Nee dat niet, helaas voor sommige mensen. Nou ik heb er nu wel genoeg hoor![]()
Vorig jaar had ik in de ochtendloterij zo'n pennypoetssetje gewonnen in de kleur lila.
Een portable DVD-speler
suusiejj schreef:Lous schreef:Nee dat niet, helaas voor sommige mensen. Nou ik heb er nu wel genoeg hoor![]()
Een portable DVD-speler
ahaahaha handig die portable dvd speler!!
werd me vandaag nog gevraagd of ik die had
heb je dat topic met die gewonnen [pony gezien?
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:
Lous schreef:Ja idd. Die zou ik niet willen winnen, zou ik aan mijn buurmeisje geven. Heb er ceht geen plaats meer voor
Lous schreef:Monica_86 schreef:
Ja die had ik gezien, wat een manen![]()
Daar kan Puck nog wel een puntje aan zuigen
Lous schreef:Nee aan een haflinger alleen heb je wel genoeg.
1 haflinger en 2 shetten is al helemaal een verschrikkelijk mega eigenwijze boel.
Nog een wonder dat we het volhouden
Lous schreef:Nee aan een haflinger alleen heb je wel genoeg.
1 haflinger en 2 shetten is al helemaal een verschrikkelijk mega eigenwijze boel.
Nog een wonder dat we het volhouden
Lous schreef:Goos zijn hobby is met stip op nummer 1 het opeten van zijn stal.
En als hij bezig is dan doet Puck wel gezellig mee
Monica_86 schreef:Lous schreef:Goos zijn hobby is met stip op nummer 1 het opeten van zijn stal.
En als hij bezig is dan doet Puck wel gezellig mee
hahaha
jah joh zo'n stal is zo interessant joh om te slopen, kan amber over meepraten
Lous schreef:Sambal smeren helpt niet want daar is Goos dol op, blijkt uit een expiriment![]()
Hertshoornolie helpt stukken beter, dus dat wordt er ook elke keer opgesmeerd. daar blijven de heren wel van af.